اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

توسعه،سرمایه و اشتغال در سایه امنیت/ترمیم نقاط حادثه خیر محورهای مواصلاتی استان اصفهان/امنیت مطلوب استان اصفهان در ایام نوروز

توسعه،سرمایه و اشتغال در سایه امنیت/ترمیم نقاط حادثه خیر محورهای مواصلاتی استان اصفهان/امنیت مطلوب استان اصفهان در ایام نوروز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

استاندار استان گفت: یکی از مولفه هایی که شعار امسال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در اقتصاد تثبیت می کند ، مولفه امنیت است ، آنجایی توسعه و سرمایه و اشتغال می آید که امنیت باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دکتر “سیدرضا مرتضوی” همزمان با نخستین روز سال جدید و حضور در قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک سال جدید بیان داشت: نیروی انتظامی سال گذشته زحمات زیادی در راه تامین امنیت انجام داد و فراز و نشیب های زیادی داشتند که از همه کارکنان این نیرو تقدیر می شود.

وی افزود: با توجه به فراگیری بیماری کرونا در سال گذشته و مشکلاتی که این بیماری در روند زندگی عادی مردم بوجود آورده بود ، پلیس نیز علاوه بر ماموریت های ذاتی خود در این ماموریت نیز در کنار سایر دستگاه ها وارد عمل شد و انصافا خوب درخشید.

استاندار اصفهان شروع سال جدید خود در کنار ماموران انتظامی را یک توفیق دانست و اظهار داشت: امیدوارم خداوند به ما کمک کند در سال جدید در کنار تمامی دستگاه ها و نیروی انتظامی بتوانیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم و مشکلات مردمی را رفع کنیم.

دکتر مرتضوی با اشاره به اینکه در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره شد که “وقایع نشان می دهند مسیری که جمهوری اسلامی ایران در آن حرکت می کند مسیر درست است” ادامه داد: الحمدلله با پایداری و مقاومت کشور ما ، مملکت ما نسبت به خیلی از حوادث ایمن شده و حداکثر کاری که دشمن می تواند کند ایجاد مزاحمت و زحمت است نه بیشتر از این که از حضرت آقا و همه مسئولان نظام تشکر می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نقاط حادثه خیزی وجود دارد که انشاءالله کمک ویژه ای برای ترمیم جاده های کشور و نقاط حادثه خیر داشته و بتوانیم در رفع این نقاط یک کار مثال زندنی داشته باشیم.

مرتضوی با اشاره به افزایش مسافرت ها به استان اصفهان و این موضوع که ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی تا ۲۸ اسفند ماه تکمیل شده بود افزود: با برنامه های ریزی های انجام شده توسط نیروی انتظامی شاهد امنیت مطلوب و کم ترین آسیب ها هستیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: انشاءالله با بکارگیری تمام ظرفیت و انرژی خود امنیت خوبی را تامین می کنیم و در نوروز امسال جایگاهی را که در تراز استان اصفهان است به دست می آوریم.

دکتر مرتضوی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” نام گذاری کردند که می بایست نگاه ما شعار زده نباشد و با توجه به ظرفیت دانش بنیانی که در استان اصفهان وجود دارد مانند صنایع، شهرک های علمی تحقیقاتی، دانشگاه و دیگر موارد این شعار در استان اصفهان مصداقی جلو برود و پیشراه این حرکت در سطح کشور شویم.

وی تصریح کرد: یکی از مولفه هایی که این شعار را در اقتصاد استان اصفهان ثبیت می کند، قصه امنیت و ظرفیت های انتظامی استان اصفهان است، آنجایی توسعه و سرمایه و اشتغال می آید که امنیت باشد، نسبت ما با فرمانی که حضرت آقا ابتدای سال می فرمایند چه است و در ماموریت خود چگونه این شعار را کمک کنیم و پرچم دار و پیشراه باشیم و در راه محقق شدن اهداف این شعار چکار کنیم.

استاندار استان اصفهان در پایان بار دیگر یاد شهدای انتظامی استان اصفهان را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: از ماموران انتظامی که در ایام تعطیلات امنیت و نظم را تامین می کنند تشکر می کنم ، انصافا کار شما ستودنی است و مجاهدانه و ایثارگونه خدمت می کنید.

نداشتن مشکل امنیتی مسافران نوروزی دغدغه پلیس اصفهان/ فعال بودن گشت های پلیس در تفرجگاه ها و زیارتگاه ها/ انتظامی اصفهان سال گذشته ۲ شهید تقدیم کرد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش مسافرت ها به استان اصفهان گفت: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم و مسافرانی که از این استان سفر می کنند هیچ مشکل امنیتی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “محمدرضا میرحیدری” در قرارگاه نورزی پلیس اصفهان که با حضور دکتر “سید رضا مرتضوی” استاندار اصفهان برگزار شد ضمن تبریک سال جدید و آغاز قرن پانزدهم هجری به استاندار اصفهان، ماموران انتظامی و حاضران درجلسه بیان داشت: انشاءالله سال جدید مشکلات مرتفع شوند و امنیت مطلوبی شایسته مردم عزیز کشورمان داشته باشیم و بتوانیم در اجرای فرامین فرمانده کل قوا هر آنچه که حضرت آقا از انتظامی کشور انتظار دارند را برآورده کنیم.

وی افزود:طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند ماه دراستان اصفهان آغاز شد و قرارگاه انتظامی نوروزی با حضور روئسای پلیس های تخصصی و معاونان شروع بکار کرد و روزانه برنامه های پلیس با سرخط هایی که از مرکز ابلاغ می شود و استان تعیین می کند در ارتباط با بهبود روند پیشرفت ماموریت ها پیگیری و اجرایی می شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: برخی از یگان های پلیس با ۱۰۰ درصد نیرو پای کار آمده اند ، دراکثر قسمت ها دوسوم نیروها در ماموریت هستند تا ایام نوروز امسال را در امنیت کامل سپری کنیم .

این مقام ارشد انتظامی افزود: ۱۰۵ ایستگاه فعال پلیس در استان اصفهان وجود دارد، ۱۴ ایستگاه امنیت و سلامت در محورهای مواصلاتی در کنار دیگر دستگاه های امدادی و خدمات رسان ، ۵۰ ایستگاه فرهنگی ارشادی و اعتقادی و اجتماعی طرح “سلمان محمدی” که ۲۶ ایستگاه آن در اصفهان و دیگر ایستگاه ها در شهرستان های استان اصفهان با کمک سایر دستگاه ها مانند، شهرداری، بسیج، استانداری و مجمع رهروان امر به معروف در ایام نورزو فعال هستند.

سردار میرحیدری اظهار داشت: گشت های پلیس در تفرجگاه ها و زیارتگاه ها فعال هستند و با مخلان نظم و امنیت ، سارقان و مجرمان مقابله می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم و مسافرانی که از این استان عبور می کنند یا به این استان سفر می کنند هیچ مشکل امنیتی نداشته باشند.

میرحیدری تصریح کرد :بحمدلله در زمنیه وقوع سرقت ها با کاهش روبرو بوده ایم ، معتادان متجاهر از سطح شهر جمع آوری می شوند ، در خصوص وضعیت جاده ها و تصادفات جاده ای متاسفانه در این چند روزه ۶ نفر از هموطنان در اثر تصادفات جان باختند که بازهم تاکید می شود رانندگان عزیز از عجله و شتاب خودداری کنند.

این مقام انتظامی در پایان یادآور شد : انتظامی استان اصفهان سال گذشته ۲ شهید به نام های شهید “اله دادی” و شهید “احسان نصیری” تقدیم کرد که انشاءالله همه ما بتوانیم مسیر این شهدای گرانقدر را ادامه دهیم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x