اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

افزایش ۴۳ درصدی سفرهای نوروزی + ۴ واژگونی فوتی در محورهای اصفهان

افزایش ۴۳ درصدی سفرهای نوروزی + ۴ واژگونی فوتی در محورهای اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راه استان گفت: در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۷ اسفند ماه شاهد افزایش ۴۳ درصدی سفرهای نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: امسال با افزایش سفرهای نوروزی روبرو هستیم که امید است رانندگان عزیز نیز با رعایت توصیه های پلیس از وقوع حوادث پیشگیری کنند.

وی افزود: متاسفانه در چند روزه اخیر ۴ تصادف منجر به فوت در جاده های استان اصفهان داشتیم که ۴ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: بررسی های نشان می دهد نبستن کمربند ایمنی یکی از علل اصلی فوت رانندگان و سرنشینان خودرو است، که بستن کمربند برای همه سرنشیان الزامی است .

این مقام انتظامی بیان داشت: در ایام نوروز بیشترین علت تصادفات خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز است که در جاده های یکنواخت احتمال افزایش خواب آلودگی راننده وجود دارد.

سرهنگ زارع اظهار داشت: درجاده های ۲ طرفه بیشترین علت تصادفات انحراف به چپ و سبقت های غیر مجاز است که اکیدا توصیه می شود در این جاده ها از سبقت های غیرمجاز و انحراف به چپ ناگهانی خودداری شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: امسال سیستم های هوشمند ثابت و دوربین های سیار پلیس تخلفات را ثبت می کنند، گشت های نامحسوس در جاده های تردد می کنند و گشت های هوایی نیز راه اندازی شده و تخلفات بررسی می شوند.

این مقام انتظامی گفت: امید است با رعایت توصیه های پلس و پرهیز از عجله و شتاب امسال روزهای بدون حادثه داشته باشیم و مسافران از این استان به سلامت عبور کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x