اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پلمب کارگاه تولید روغن موتورهای تقلبی در اصفهان

پلمب کارگاه تولید روغن موتورهای تقلبی در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین فرمانده انتظامی استان از پلمب کارگاه تولید روغن موتورهای تقلبی و کشف ۱۴ هزار لیتر روغن موتور صنعتی تقلبی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی کشف روغن موتورهای تقلبی در مراکز عمده و خرده فروشی و واحدهای تعویض روغنی که باعث ایجاد خسارات مالی به مالکان وسایل نقلیه شده و نارضایتی آنان را در پی داشت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: در همین ارتباط ماموران با رصد هوشمندانه خود دریافتند فردی در زمینه جمع آوری روغن های سوخته از واحدهای تعویض روغنی استان فعالیت می کند که بلافاصله به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از کارگاه متعلق به این شخص بازدید به عمل آمد و در نهایت ۱۴ هزار لیتر انواع روغن موتورصنعتی تقلبی که ارزش آنها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال بود، کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم روغن های سوخته را با روغن های بی کیفیت مخلوط کرده و سپس آنها را بسته بندی و در بازار توزیع کرده و حتی به خارج از کشور هم صادر می کرد.
سرهنگ هاشمی فر خاطر نشان کرد: همچنین در بررسی و بازدید انجام شده مشاهده شد متهم با استفاده از آب مقطر و موادشیمیایی مقادیربسیار زیادی آب رادیاتور وشیشه شوی تقلبی نیز تولید و به بازار عرضه می کند که با تائید اقدامات مجرمانه، فرد مذکور دستگیر و کارگاه نیز با حکم مقام قضائی پلمب شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x