اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سردار محمدرضا میر حیدری: کسانی که با سلاح بی نظمی و اخلال در جامعه انجام دهند مجوز سلاح آنها باطل می شود

سردار محمدرضا میر حیدری: کسانی که با سلاح بی نظمی و اخلال در جامعه انجام دهند مجوز سلاح آنها باطل می شود

سردار محمدرضا میر حیدری: کسانی که با سلاح بی نظمی و اخلال در جامعه انجام دهند مجوز سلاح آنها باطل می شود

سردار محمدرضا میر حیدری: کسانی که با سلاح بی نظمی و اخلال در جامعه انجام دهند مجوز سلاح آنها باطل می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، سردار محمدرضا میر حیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در آخرین نشست خبری سال ۱۴۰۰نشست در محل سالن معاونت اجتماعی استان ، با اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت:

به دنبال برخورد با دارندگان سلاح و توزیع کنندگان سلاح هستیم، و هچنین به دنبال برنامه‌ریزی برای برخورد با این افراد هستیم و مقرر شد کسانی که مجوز سلاح دارند و در مراسم‌های محلی و مناسبت‌های مختلف استفاده می‌کنند مجوزشان ابطال شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، در ارتباط با به کار گیری اتباع خارجی ادامه داد: درارتباط با ممانعت ورود اتباع خارجی غیرمجاز و خروج آنها  ۲۸ درصد رشد داشته‌ایم.

برخی از مشاغل سخت به حقوق اجتماعی بی‌توجهی می کنند که این موضوع موجب نا‌امنی می‌شود چرا که افراد به راحتی اتباع را وارد کارگاه ها و مشاغل خود می‌کنند و باید نسبت به معرفی اتباع غیرمجازی که به صورت مجردی و جمعی زندگی می‌کنند توجه ویژه شود و مردم در صورت ملاحظه ضروری است که به پلیس معرفی کنند.  

وی در ارتباط با  واحد مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی گفت: در ارتباط با مبارزه با قاچاق کالا رشد ۱۷۸درصدی مبارزه با سوخت غیرمجاز را داریم که ارزش ریالی میزان کشفیات در این حوزه ۴هزار و ۵۵۳ میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ارتباط با گردشگاری بیان کرد: پلیس نسبت به ارتقا امنیت محورهای جاده‌ای، تفرجگاه گردشگری و زیارتی اقدام می‌کند، همچنین درایام نوروز ایستگاه‌های نوروزی نیروی انتظامی در تمامی نقاط مستقر خواهند شد.

همچنین در مرکز استان حتما نیروی انتظامی استقرار دارند که قریب به ۳۶ درصد افزایش نفرات در حوزه عوامل کمکی ازدانشگاه علوم انتظامی و ناجا داشته‌ایم.

وی با بیان آنکه گشت‌های درون محلات را با کمک عوامل بسیج و پاسگاه‌ها برای گشت‌های محلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم، تصریح کرد: توصیه می کنیم به شهروندانی که قصد سفر دارند که حتما نکات ایمنی را در ارتباط با تقویت حفاظت خانه‌هایشان انجام دهند و به طور مثال با در جریان گذاشتن همسایه‌های امن خود نسبت به عدم حضورشان اقدام کنند. از مردم می‌خواهیم که نسبت به تردد نابجا در درون محلات دقت ویژه‌ای داشته باشند.

سردار میرحیدری با بیان آنکه ضروری است که از ورود افراد غریبه به منزل پیشگیری شود، عنوان کرد: ضروری است که مردم نسبت به پارک خودروهای غیر در کوچه‌ها حساس باشند. خواهشمندیم که مردم در بحث خانه‌های کلیدی و مسافر توجه داشته باشند.

چرا که امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد. باندهایی داشتیم که ظرف یک هفته حدود ۸ میلیارد تومان سرقت انجام داده‌اند. ضروری است که مردم افرادی که خانه مجردی و موقتی در اختیار افراد قرار می‌دهند را به پلیس اطلاع دهند، چرا که به دنبال آن سرقت های زیادی صورت می‌گیرد.

میر حیدری در ارتباط با حوزه سایبری گفت: پیرامون اقدامات صورت گرفته در حوزه سایبری و فتا عنوان کرد: کشف به وقوع جرم در این زمینه ۹۸ درصد بوده است که کشف جرایم سایبری ۳۷ درصد افزایش یافته است. در ارتباط با حوزه راهنمایی و رانندگی در درون شهری کاهش ۱۰ درصدی متوفیان را داریم، ۲ موضوع موتور سواران و عابران پیاده از جمله موارد حائز اهمیت در بحث ترافیک و رانندگی های درون شهری است چرا که معابر ما کانالیزه نیست و هرکسی از هرجایی بخواهد حرکت می‌کند، همچنین میزان فوتی‌های برون شهری ۵ درصد افزایش یافته است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x