اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کشف بیش از ۱۰هزار مواد محترقه غیر مجاز در “نجف آباد”

کشف بیش از ۱۰هزار مواد محترقه غیر مجاز در “نجف آباد”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری عامل فروش مواد محترقه غیر مجاز و کشف ۱۰هزار و ۳۲۴ عدد ترقه غیر مجاز از یک واحد صنفی در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
 
سرهنگ” میثم گوهری آرانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: با توجه به اینکه همه ساله در آستانه چهارشنبه آخر سال عده ای از افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به تهیه و فروش مواد محترقه غیر مجاز و پرخطر کرده و با این کار باعث بروز صدماتی برای مردم به ویژه کودکان و نوجوانان می شوند به همین منظور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد در ادامه طرح مقابله با تهیه کنندگان و فروشندگان این نوع مواد با اشرافیت اطلاعاتی مطلع شدند یک واحد صنفی در یکی از مناطق این شهرستان اقدام به فروش مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک می کند.
وی افزود: ماموران بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته ۱۰ هزار و ۳۲۴ عدد ترقه دست ساز را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز جرم است و با متخلفان برخورد قانونی می شود گفت: در این رابطه فرد مذکور دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x