اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناست روز جوان

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناست روز جوان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خجسته میلاد شبیه ترین سیرت و صورت به رسول اکرم صلوات الله علیه، حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را به جوانان برومند و مومن این مرز و بوم تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جوانان سرمایه های با ارزش یک جامعه هستند، بدیهی است که حضور و قرارگرفتن آن ها در عرصه های خدمت رسانی و جهت دهی آنان به وسیله برنامه ریزان و مسئولان در بخش های مختلف، حس مسئولیت پذیری و تعهد را در آنها تقویت می کند.

همچنان که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه راهبردی”گام دوم انقلاب” با اعتماد راسخ به توان جوانان، ضرورت بهره گیری از ظرفیت عظیم آنان را در عرصه ها و میادین مختلف به عنوان” موتور محرکه نظام” مورد تاکید قرار دادند که قطعا حمایت از نسل جوان، آینده کشور را تضمین می کند.

اینجانب میلاد حضرت علی اکبر(ع) را که همزمان با تغییر فصل و دمیدن بهار طبیعت است، به خانواده بزرگ امداد در سراسر کشور و امدادگران جوان استان اصفهان تبریک می گویم و امید آن دارم تا جوانان با تاسی از حضرت علی اکبر(ع) به عنوان الگوی ولایت مداری با همت والا و جهادی خود در عرصه خدمت به جامعه هدف این نهاد، نقش آفرینی کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x