اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پلمب انباری با ۶۰هزار لیتر روغن موتور تقلبی در “اصفهان”

پلمب انباری با ۶۰هزار لیتر روغن موتور تقلبی در “اصفهان”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف۶۰ هزار لیتر انواع روغن موتور صنعتی تقلبی در یک انبار و پلمب انبار مربوطه خبر داد.
 
سرهنگ “محمدرضا هاهشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: گزارش هایی مبنی بر توزیع روغن موتور تقلبی در برخی مراکز فروش وتعویض روغن موتور و ایراد خساراتی به وسایل نقلیه شهروندان به پلیس امنیت اقتصادی اصفهان شد که موضوع دردستورکار قرار گرفت.
وی افزود: با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد فردی به صورت عمده در زمینه خرید روغن موتورهای سوخته و فروش روغن موتور فعالیت می کند که هماهنگی های لازم قضائی برای بازرسی از انباری که روغن موتورها در آنجا دپو می شوند انجام شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: گروهی از کارشناسان سازمان صمت و بازرسان اتحادیه تعویض روغن به همراه ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان از محل مورد نظر بازرسی و نمونه هایی از روغن موتورهای آماده توزیع را به آزمایشگاه بردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به نظر کارشناسان مربوطه و جوابیه واصله از آزمایشگاه مشخص شد این فرد با مخلوط کردن روغن های سوخته با روغن های بی کیفیت و با بسته بندی غیرقانونی آنها را توزیع می کرده است .
سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه ۶۰ هزار لیتر روغن موتور صنعتی تقلبی در محل کشف شد اظهار داشت: انبار مربوطه طبق دستور قضائی پلمب شد.
وی تصریح کرد: در این خصوص متهم مربوطه نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ محمدرضا هاشمی فر با اشاره به اینکه انجام اینگونه کارها برای کسب سود بیشتر درواقع نوعی حق الناس است که فردای قیامت می بایست پاسخگوی مردم باشند؛ از شهروندان خواست، در اسرع وقت اینگونه موضوع ها را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x