اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جمع آوری ۳۹ میلیارد تومان کمک های مردمی در جشن نیکوکاری اصفهان

جمع آوری ۳۹ میلیارد تومان کمک های مردمی در جشن نیکوکاری اصفهان

جمع آوری 39 میلیارد تومان کمک های مردمی در جشن نیکوکاری اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جشن نیکوکاری با شعار“عیدی برای همه” همزمان با سراسر کشور در اصفهان از ۱۲ اسفندماه شروع و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: همزمان با شروع این رویداد ملی معنوی از محل کمک های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران تاکنون ۳۹ میلیارد تومان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ایام برگزاری این جشن جمع آوری و بین مددجویان توزیع شد، ادامه داد: امسال نیز مردم خیر و نیک اندیش اصفهانی همچون سال گذشته همکاری خوبی داشته و با اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی برای تامین مایحتاج نیازمندان مایه شادی خانواده های تحت حمایت شده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با تاکید به اینکه درحال حاضر بیش از ۱۳۱ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: اصفهان در جذب مساعدت های مردمی جزو استان های برتر کشور بوده و این برتری نشان از نهادینه شدن صحیح فرهنگ انفاق در جمع هم استانی های عزیزمان است.

طاهری با قدردانی از حضور و مشارکت چشمگیر مردم نیک اندیش استان در جشن نیکوکاری امسال گفت: فرآیند توزیع کمک های مردمی جمع آوری شده در قالب جشن نیکوکاری بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی صورت گرفته در حال انجام بوده و تا پایان سال جمع آوری و توزیع کمک ها در این رویداد ملی و معنوی ادامه خواهد داشت.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x