اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بررسی راهکار در نشست داخلی نمایندگان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با کارشناسان اصفهان

بررسی راهکار در نشست داخلی نمایندگان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با کارشناسان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سلامی، رئیس اداره سایبری و میرزایی، رئیس دبیرخانه کارگروه مرکزی پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد شهری قوه قضائیه در اولین روز حضور در استان اصفهان در جلسه ای داخلی با کارشناسان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان به گفت و گو پرداختند.
محمد حسین آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در این نشست درباره شیوه های اجرای برنامه ها و دستورالعمل ها همچنین کمبودهای موجود سخن گفت.


رئیس اداره سایبری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با اشاره به اینکه افق روشنی پیش روی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه است و به زودی شاهد رشد و تحول روز افزون در تمامی بخش های پیشگیری از جرائم خواهیم شد، خاطر نشان کرد: شبکه سازی اقدامات و برنامه ها در حوزه درون سازمانی و برون سازمانی، موضوع مهمی است که سبب ارتقاء بیش از پیش برنامه ها و شیوه های اجرای آن در محیط جامعه و مخاطبان خواهد شد.


سلامی، درباره بررسی و کنترل برنامه های در دست اجرا در معاونت های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان های کشور به دو شیوه محتوایی و شکلی سخن گفت و اظهار کرد: کیفی نگری در انتخاب و اجرای برنامه ها به جای نگاه کمی از مهم ترین اهداف معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه می باشد تا به این وسیله به اهداف خود به ویژه در حوزه کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی دست یابد.


رئیس دبیرخانه کارگروه مرکزی پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد شهری قوه قضائیه، سیاست های قوه در انتخاب و گزینش برنامه ها را به شیوه اجرا و برنامه ریزی بومی عنوان کرد و ادامه داد: آسیب های یک استان ممکن است با استان دیگر متفاوت باشد. به همین دلیل تلاش می شود تا با شناسایی و درک صحیح از آسیب ها و مسائل موجود اجتماعی در هر استان به راه حل بومی دست پیدا کرد و برای برون رفت از آن با استفاده از نظرات خیران، جامعه شناسان، روانشناسان، قضات و دستگاه های مرتبط تلاش کرد.
نمایندگان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه قرار است طی دو روز در حوزه برنامه های سایبری و حاشیه نشینی برنامه هایی را پیش رو داشته باشند.
نازیلا انصاری پور

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x