اجتماعی استان تصاویر تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

برگزاری آیین دیدار مستند سمفونی حمید به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جعفر صادقی

برگزاری آیین دیدار مستند سمفونی حمید به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جعفر صادقی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آیین دیدار مستند سمفونی حمید به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جعفرصادقی شب گذشته ۱۴ اسفندماه با حضور فوتبالیست‌ها و عوامل پروژه در موزه سینما برگزار شد. در خلاصه داستان این مستند آمده است: حمید علیدوستی ستاره اسبق فوتبال ایران و پدر ترانه، بازیگر مشهور سینمای ایران است، هیچگاه به تیم‌های پرطرفدار نرفت و تصاویر زیادی از او نمانده، ولی از نظر هواداران، فوتبالیست‌ها و حتی هنرمندان یک چهره محبوب به شمار می‌رود، ضمن مرور بر زندگی شخصی و ورزشی او در حین ساخت فیلم به نواری ضبط شده از بازی‌های خودش در زیرزمین منزلش می‌رسیم که بخش کوتاهی از تصاویر بازی‌های او در جوانی دیده می‌شود، او از معدود فوتبالیست‌های ایرانی است که سینما، ادبیات، موسیقی و کتاب در زندگی اوجاریست در این مراسم حمیدعلیدوستی ملی پوش سابق و مربی فوتبال ایران، مجتبیجباری فوتبالیست، مهدیدادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و جمعی از عوامل پروژه از جمله مهدی کابلی تصویربردار، مسعود سرافراز یکی از نویسندگان، سیاوش فارابی طراح گریم و جعفر صادقی حضور داشتند.


پیش از نمایش فیلم جعفر صادقی ضمن خوشامدگویی به مهمانان در سخنانی عنوان کرد: امیدوارم مخاطبان فیلم را دوست داشته باشند.
وی ادامه داد: لازم می‌دانم از دوستانی که در تولید این فیلم کنارم بودند، تشکر کنم همچنین باید از حمید علیدوستی که به ما اعتماد کرد تا در مدت ۱۰۳ دقیقه زندگی ورزشی ایشان را به نمایش بگذاریم، قدردانی کنم.
کارگردان «سمفونی حمید» تاکید کرد: امیدوارم در آینده بیشتر از حمید علیدوستی‌ها بشنویم چراکه چنین افرادی در سینمای ایران مغفول مانده‌اند.
صادقی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: فوتبال امروز ایران به بیشتر شناخته شدن انسان‌هایی که شرافتمندانه زندگی می‌کنند، نیاز دارد.


حمید علیدوستی فوتبالیست پیشکسوت نیز در سخنانی کوتاه بیان کرد: وظیفه ایجاب می‌کند از زحمات جعفر صادقی در سه سال گذشته تشکر کنم.
عوامل «سمفونی حمید» عبارتند از کارگردان و تهیه‌کننده: جعفر صادقی، فیلمبرداران: مهدی کابلی، مسعود طهماسبی و سیاوش پاکدل، دستیار فیلمبردار: مسعود کابلی، صدابردار: افشین اشراقی، تدوینگر و طراح پوستر: جعفر صادقی، آهنگساز: امیر شمس، نویسنده گفتار متن: جعفر صادقی، نویسنده: جعفر صادقی و مسعود سرافراز، عکاس: سیددانیال حسینی و باران انوری و طراح گریم:سیاوش فارابی.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x