اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نزدیک به ۶ هزار بیمار صعب العلاج و خاص، تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند

نزدیک به ۶ هزار بیمار صعب العلاج و خاص، تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند

نزدیک به 6 هزار بیمار صعب العلاج و خاص، تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

امسال برای کمک به هزینه های درمان بیماران صعب العلاج و خاص تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، بیش از ۹ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه کمک هزینه های درمان نزدیک به ۶ هزار بیمار خاص و صعب العلاج نسبت به سال گذشته رشد بیش از ۲۳۹ درصدی داشته است، اظهار داشت: امسال با پرداخت ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، برای تامین هزینه های سنگین درمان این بیماران، کمک های خوبی ارائه شده است.   

هادی بنایی با اشاره به اینکه بهبود شاخص های بهداشتی از اولویت های رسیدگی به سلامت مددجویان است، ادامه داد: کمک هزینه های فرانشیز، خدمات ویژه درمان بیماران بستری شده در منزل و تهیه تجهیزات پزشکی بیماران بستری، از جمله خدماتی است که برای ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان با پرداخت اعتباری بیش از ۳ میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان انجام شده است.
وی به پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان به خصوص زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: امسال نزدیک به ۳۲۰ نفر از مددجویان با رسیدن به شرایط قانونی این سازمان، مستمری بگیر شده و از چرخه حمایت کمیته امداد استان خارج خواهند شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، اقداماتی که در حوزه درمان بیماران نیازمند انجام می شود را به برکت حضور مردم و اعتمادی که به این نهاد داشته اند دانست و گفت: برگرداندن سلامتی و نشاندن لبخند روی لب بیماران نیازمند می تواند زیباترین و بهترین خدمت باشد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x