اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مدیرکل کمیته امداد استان در پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت

مدیرکل کمیته امداد استان در پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت

مدیرکل کمیته امداد استان در پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی با برشمردن فضایل اخلاقی امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع)، از رشادت ها و دلاوری های پاسداران و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس که با ایمان، ایثار، تعهد و میهن پرستی از مرز و بوم این کشور شجاعانه و دلیرانه دفاع کردند، یاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با صدور پیامی اعیاد شعبانیه ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و امام سجاد(ع) را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد.
بسمه تعالی

چه ستارگان درخشانی از همین آغاز بر آسمان ماه شعبان درخشیدن گرفته و چه پیام های نویدبخشی از التفات پروردگار به بندگان در میان زمین و آسمان جاری است.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و گزینش میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل(ع) به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

اینجانب اعیاد فرخنده شعبانیه، بویژه سوم شعبان روز پاسدار که یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه امام حسین(ع) است، چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز تجلی رشادت و جانبازی حضرت عباس(ع) در کربلا است و این بزرگترین افتخار است و همچنین ولادت سید الساجدین امام سجاد(ع) را به رهبری فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، مسلمانان جهان، ملت شریف ایران، خانواده های معظم شهدا و هم استانی های عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x