اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کشف فرار مالیاتی۱۳۶ میلیاردی

کشف فرار مالیاتی۱۳۶ میلیاردی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان از کشف فرار مالیاتی ۱۳۶ میلیاردی یک طلافروشی و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد.
سردار” محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اقدامات تخصصی و پلیسی خود در پی خبر واصله مبنی بر فرار مالیاتی توسط یک طلافروشی در شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از جمع آوری اطلاعات لازم و اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره کل امور مالیاتی در راستای ماده ۱۸۱ قانون مالیات های مستقیم از واحد صنفی مذکور بازدید کردند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارشناسان پس از انجام اقدامات میدانی و جمع آوری اسناد مالی و انتقال به امور مالیاتی استان بررسی لازم را انجام داده که در نهایت مشخص شد متصدی این واحد صنفی مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ بیش از ۱۳۶ میلیارد ریال شده است.
سردار میرحیدری با بیان اینکه این مبلغ بدون احتساب جرایم مالیاتی بوده و پرونده ارزش افزوده وی نیز در دست حسابرسی مالیاتی است اظهار داشت: با تکمیل تحقیقات متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان بر جدیت و قاطعیت پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی برای شناسایی و برخورد قانونی با مجرمان و افراد سودجو تاکید کرد و گفت: ماموران پلیس با دقت فعالیت های اقتصادی افراد را رصد کرده و در صورت ارتکاب تخلف آنها را به دست قانون می سپارد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x