اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جشن نیکوکاری فرصتی برای تقسیم مهربانی ها

جشن نیکوکاری فرصتی برای تقسیم مهربانی ها

جشن نیکوکاری فرصتی برای تقسیم مهربانی ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

هرساله در آستانه عید نوروز خانواده های نیازمند با مشکلات بیشتری مواجه هستند، برپایی جشن نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری، زمان مناسبی را برای مشارکت خیران و کمرنگ کردن مشکلات نیازمندان فراهم می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه امسال نیز همانند سال های قبل و همزمان در سراسر کشور جشن نیکوکاری با هدف جمع آوری کمک برای خانواده های نیازمند برگزار می شود، اظهار داشت: این جشن همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری با شعار “عیدی برای همه” از ۱۲ تا ۱۴ اصفهان در سراسر استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کمک های نیکوکاران به این سه روز محدود نخواهد شد و تا ۲۵ اسفند ادامه می یابد، افزود: خیران نیک اندیش می توانند با حضور در ۴ هزار پایگاه سراسر استان و در میعادگاه های نماز جمعه، با مشارکت خود نشاط شروع سال جدید را بین محرومان تقسیم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه در هر شهرستان یک پایگاه مرکزی مستقر است و در تمام مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی این جشن برگزار می شود، ادامه داد: امسال جشن نیکوکاری در ۵ پایگاه اصلی به مرکزیت میدان انقلاب، در سطح شهر اصفهان برپاست و زنگ نیکوکاری روز ۱۴ اسفند در مدرسه سیمین لباف نواخته خواهد شد.

زارع با اشاره به اینکه صد در صد کمک های مردمی جمع آوری شده در این ایام در کمترین زمان ممکن به نیازمندان همان شهرستان، منطقه و محل اهدا خواهد شد، گفت: همشهریان نیکوکار می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه های مستقر در سطح استان، با واریز وجه به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ و همچنین از طریق شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* سهمی از شادی سال نو را هرچند کوچک، راهی خانه های نیازمندان کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x