اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

برخورد با تبلیغ و فروش مواد محترقه در فضای مجازی

برخورد با تبلیغ و فروش مواد محترقه در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و فعالیت برخی افراد سودجو در فروش مواد محترقه که همه ساله باعث ایجاد خسارت و آسیب جسمی و روحی به مردم می شود از طرح ویژه برخورد با تبلیغ و فروش مواد محترقه در فضای مجازی خبر داد.
سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال بازار فروش مواد محترقه در فضای مجازی نیز رونق گرفته و عده ای از افراد سودجوو فرصت طلب با فروش این مواد باعث ایجاد خسارت های جانی و مالی و آسیب های روحی و روانی به مردم می شوند.
وی افزود: در این میان پلیس فتا نیز در راستای انجام وظایف خود و جلوگیری از آسیب های احتمالی در چهار شنبه آخر سال و همچنین ایام نوروز اقدام به شناسایی وبگاه های فعال در زمینه آموزش، تبلیغ، و فروش مواد محترقه می کند.
رئیس پلیس فتا استان اصفهان تاکید کرد: بر اساس قانون فروش، تبلیغ ، توزیع و هرگونه معامله بدون مجوز، مواد محترقه و منفجره اعم از نظامی و غیرنظامی جرم بوده و مجرمان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
سرهنگ مرتضوی تصریح کرد: برخی سایت‌ها در فضای مجازی اقدام به آموزش ساخت مواد محترقه می‌کنند که خانواده‌ها باید در این خصوص مراقب فرزندان خود باشند چرا که عدم آشنایی کودکان با این مواد و آموزش ناقص سایت ها در این خصوص بسیار خطرناک است، همچنین والدین در این روزها فرزندان خود را در فضای مجازی تنها نگذارند و آنها را از خطرات مواد محترقه آگاه سازند.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x