اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

آگهی فروش لپ تاپ، بهانه ای برای کلاهبرداری

آگهی فروش لپ تاپ، بهانه ای برای کلاهبرداری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازدستگیری فردی که با درج آگهی فروش لب تاپ در سایت دیوار از یک شهروند ۱۶۴ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
سرهنگ”غلامرضا براتی “ در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در فضای مجازی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی در سایت دیوار  با یک آگهی در زمینه” فروش لپ تاپ ” مواجه شده و با فرد مورد نظر تماس برقرار می کند که از او مبلغ ۱۶۴میلیون ریال تقاضا می کند .
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ادامه داد: فردشاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را  به حساب آن فرد  واریز می کند و پس از چند روز که کالایی برایش ارسال نمی شود با فروشنده تماس می گیرد اما متهم دیگر جوابگوی وی نبوده است.
سرهنگ براتی با با بیان اینکه پس از بررسی های تخصصی واقدامات پلیسی در فضای مجازی متهم را در یکی از استان های شمالی شناسایی ونسبت به دستگیری او اقدام کردند گفت: شهروندان  لازم است کاربران هنگام خرید از کانال‌ها و سایت‌های ثبت آگهی هوشیاری لازم را داشته باشند و تا زمانی که جنس مورد نظر خود را دریافت نکرده‌اند و از کیفیت آن اطمینان حاصل نکرده‌اند، وجهی را پرداخت نکنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x