اجتماعی استان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه کهگیلویه و بویر احمد یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

هوشمند سازی نظام مالیاتی در راستای رضایتمندی مودیان

هوشمند سازی نظام مالیاتی در راستای رضایتمندی مودیان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، میلاد فرخان، مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد در دیدار با شهردار مارگون، به مقوله هوشمند سازی مالیاتی و حرکت در جهت تسهیل امور جاری مودیان از طریق برقراری سیستم های داده محوراشاره کرد و اظهار داشت:اجرای طرح پایانه های فروشگاهی دراین راستا از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: منابع اعتباری از محل مالیات برارزش افزوده، بطور عادلانه بین شهرداری ها و دهیاری ها و دیگر بخش هاکه قانون معین کرده توزیع خواهد شد و ضروری است شهرداری ها در مقوله اطلاع رسانی به مردم در خصوص نحوه هزینه کرد اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی از محل  مالیات بر ارزش افزوده وهمچنین معرفی اقدامات و برنامه های کلان و سراسری مانند اجرای طرح ساماندهی کارت خوان ها و اتصال این درگاه های بانکی به پرونده مالیاتی فعالان اقتصادی با امور مالیاتی استان همکاری لازم را داشته باشند.

در این دیدار احسان دانشی،شهردار شهر مارگون اعتبارات پرداختی از محل مالیات برارزش افزوده را برای شهرداری ها حیاتی دانست و افزود: رفع نیازها وتوسعه خدمات شهری نیازمند حمایت بخش دولتی است و این اعتبارات اگرچه  بعضا ناکافی است اما گره گشای بسیاری از امور شهرداری هاست.

شهردار مارگون تلاش امور مالیاتی استان در راستای تامین منابع از محل مالیات و کمک به عمران شهری و روستایی ومصارف عمومی را ستودنی دانست.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x