اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه خوزستان مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

وجود هوا در بنزین صحت ندارد

وجود هوا در بنزین صحت ندارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نعمت‌الله نجفی گفت:امسال میزان مصرف بنزین در جایگاه‌های خوزستان در مقایسه با پارسال ۱۵ درصد رشد داشته.

به گفته او  این میزان افزایش مصرف در خوزستان، به دلیل برداشته شدن محدودیت‌های تردد در دوران کرونایی است که باعث افزایش جابه‌جایی‌ها و رشد مصرف بنزین شده.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت: امسال همچنین میزان مصرف CNG در خوزستان به طور میانگین در مقایسه با پارسال، حدود ۶ درصد رشد داشته.

این مقام مسئول از رشد ۸ درصدی میزان مصرف نفت گاز (گازوئیل) در مقایسه با پارسال با توجه به افزایش حمل و نقل و تردد کامیون‌ها از بنادر خوزستان  خبر داد.

آقای نجفی می‌گوید: ماهانه جایگاه‌های سوخت استان رصد و بررسی می‌شوند و جایگاه‌هایی که در عرضه سوخت، کم فروشی کنند پلمب می‌شوند. اداره استاندارد نیز هر ۳ ماه یکبار نسبت به بررسی جایگاه‌های سوخت اقدام می‌کند.

او  استاندارد‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را  از استاندارد‌های مورد نظر اداره کل استاندارد بسیار سختگیرانه‌تر عنوان کرد و گفت:  اجازه نخواهیم داد جایگاه‌های سوخت در این زمینه به مردم کم فروشی کنند.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان  آبان ماه امسال در مصاحبه‌ای علت اصلی افزایش روند صعودی مصرف بنزین در خوزستان را  کاهش محدودیت‌های کرونایی و متعاقب آن افزایش تردد‌های درون و برون شهری عنوان کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x