اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اعطای وام اشتغالزایی به سربازان ترخیص شده

اعطای وام اشتغالزایی به سربازان ترخیص شده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی اشتغالزایی به سربازان دارای گواهینامه مهارت آموزی که از ابتدای سال ۹۷ به بعد ترخیص شدند خبر داد.
سرهنگ” مهرداد پناهپوریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: برابر ابلاغیه صادره از قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه عمومی ناجا و در راستای اجرای جزء ۷ بند (ب) تبصره ۱۶ قانون بودجه کل کشور (اشتغالزایی سربازان) مقرر شده تا برابر سهمیه اعلامی با هماهنگی استانداری و بانک های عامل، به سربازان بومی و ساکن استان که از ابتدای سال ۹۷ ترخیص شدند تسهیلات اشتغالزایی اعطا شود.
وی سقف تسهیلات مذکور را یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات به سربازان ترخیص شده از خدمت که در دوران خدمت سربازی خود در دوره های آموزشی شرکت کرده و موفق به دریافت گواهینامه مهارت آموزی شدند اعطاء می شود.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین ترخیص شدگان از خدمت سربازی که فارغ التحصیلان مراکز علمی و دانشگاهی و هنرستان های فنی و حرفه ای و مدارس کار و دانش باشند مشروط بر اینکه طرح اشتغال آنان متناسب با مدرک تحصیلی و یا گواهی مهارت آموزی آنان باشد نیز می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
سرهنگ پناهپوریان عنوان داشت: کسانی که تمایل به دریافت تسهیلات مذکور هستند می توانند جهت ارائه درخواست و طرح شغل خود به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان قائمیه جنب پلیس آگاهی مراجعه کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x