اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

گواهینامه جعلی راننده متخلف

گواهینامه جعلی راننده متخلف

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهور استان از دستگیری یک راننده مختلف که با ارایه گواهینامه جعلی قصد فرار از دست قانون را داشت خبر داد.
 
سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان یک راننده متخلف را به منظور اعمال قانون متوقف و از او مدارک خواستند.
وی افزود: هنگامی که راننده متخلف گواهینامه را به ماموران ارایه داد ، یکی از ماموران با ذکاوت و تجربه بالایی که داشت متوجه شد این گواهینامه جعلی است و راننده دستگیر شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد:جعل فیزیکی گواهینامه های رانندگی بدلیل نداشتن سابقه اسنادی و قانونی هیچ فایده ای نداشته و حتی پیگرد قانونی و قضایی برای دارنده گواهینامه ی جعلی دارد.
این مقام انتظامی بیان داشت: افراد در دام دلالان سودجو با عناوین و ترفندهای مختلف مبنی بر آشنایی با مامورین پلیس و صدور گواهینامه کاملا واقعی در قبال دریافت مبالغ هنگفت نیافتند.
سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد:روش های شناسایی گواهینامه رانندگی اصلی از جعلی: در مرحله اول باید گواهینامه را از نظر اعتبار بررسی کنید که برای این کار باید به هولوگرام کارت گواهینامه رانندگی دقت کنید، از آنجا که تنها به هولوگرام نمی شود اعتماد کرد، می توانید با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و اپلیکیشن پلیس من در سریع ترین زمان با توجه به اطلاعات کد ملی و اسم مندرج در روی کارت از وضعیت اعتبار گواهینامه رانندگی اطمینان حاصل کنید.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x