اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

موبایل قاپ های اصفهان دستگیر شدند

موبایل قاپ های اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲ موبایل قاپ توسط واحد گشت کمین و شکار این پلیس و اعتراف متهمان به ۱۷ فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان اصفهانی خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه آنها توسط راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان دو نفر هستند که صورت های خود را با پوشانده و با یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی پس از پرسه زنی در خیابان ها و کو چه های خلوت ، اغلب افراد نوجوان ، زنان و دختران را انتخاب و پس از نزدیک شدن به افراد در یک لحظه تلفن همراه را از دست آنها قاپیده و به سرعت از صحنه متواری می شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و بکارگیری یکسری اقدامات هوشمندانه هویت یکی از سارقان به دست آمده و مشخصات وی در اختیار تمامی کلانتری ها و واحدهای گشت کمین و شکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرهنگ تُرکیان گفت: یکی از واحدهای گشت کمین و شکار پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود متهم را در حال تردد با یک دستگاه موتورسیکلت مشاهده و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از متهم بیان داشت: این فرد در مواجه با مستندات پلیس به ۱۷ فقره موبایل قاپی با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و همدست وی نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و هر دو نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x