اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری سارق ۷۰ میلیاردی منازل اصفهان در غرب کشور

دستگیری سارق ۷۰ میلیاردی منازل اصفهان در غرب کشور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق غیربومی که از ۸ منزل بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اموال را به سرقت برده بود طی عملیاتی پیچیده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی در غرب کشور خبر داد.
سردار” محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن در منطقه غرب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازل آنها پرونده این سرقت ها در اختیار کارآگاهان مجرب پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل های وقوع سرقت با دقت، تمام جوانب را مورد بررسی و کنکاش قرار داده و با جمع آوری و در کنار هم قرار دادن مستندات و آثار به جا مانده در نهایت هویت فردی که در این سرقت ها دست داشت را به دست آوردند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بررسی ها حاکی از آن بود که سارق اهل و ساکن یکی از استان های غربی کشور است اظهار داشت: کارآگاهان پس از چندین شبانه روز کار ویژه پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی به استان مذکور رفته و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کردند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم به سرقت طلاجات، دلار و وجه نقد از ۸ منزل در شهر اصفهان ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهم را بالغ بر۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: متهم جهت انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد اما با توجه به اینکه متهم در شهرستان های کاشان،سمنان و تهران نیز حضور داشته تحقیقات برای شناسایی سایر سرقت احتمالی توسط کماکان در دستور کار است.
سردار میرحیدری با هشدار به شهروندان در خصوص عدم نگهداری مقادیر بسیار زیاد طلاجات، سکه، ارز و اشیای با ارزش بالا در منازل خود گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد منازلی که مورد دستبرد قرار گرفتند از ایمنی لازم برخوردار نبوده و ساکنان آنها در هنگام ترک منازل خود نسبت به قفل کردن درب منازل به ویژه درب بالکن اقدام نکرده بودند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مردم با رعایت نکات ساده می توانند سارقان را در عملی کردن نقشه خود ناکام بگذارند گفت: به شهروندان توصیه می کنیم منازل خود را به در های ضد سرقت، دزدگیر و آیفون های هوشمند مجهز و بر روی پنجره ها و درب بالکن نرده نصب کرده و هنگام ترک منزل از قفل بودن تمام درها و راه های نفوذ به آن مطمئن باشند ضمن اینکه باز هم تاکید می کنیم از نگهداری حجم بالای طلاجات، ارز و وجوه بالا درمنازل، خودداری و آنها را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x