اجتماعی استان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

همه روش‌های خنده‌دار مبارزه با جمهوری اسلامی، چرا ضدانقلاب از جنگ، ترور و کودتا به قابلمه‌زنی رسید؟

همه روش‌های خنده‌دار مبارزه با جمهوری اسلامی، چرا ضدانقلاب از جنگ، ترور و کودتا به قابلمه‌زنی رسید؟

ضدانقلاب و منافقین برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طراحی‌هایی انجام داده بودند که مهم‌ترین‌ آنها راه انداختن کمپین «قابلمه‌زنی» و دستکاری در سیستم‌های صوتی چند بانک و مغازه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

«قابلمه‌زنی» نام کمپینی است که دیروز قرار بود ضدانقلاب برای سالگرد انقلاب اسلامی به اجرا بگذارد. منافقین و ضدانقلاب در پی درخواست جمعی که خودشان آن را کارگروه ملی فراخوان‌ها می‌نامیدند از مردم خواسته بودند برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران با قاشق بر قابلمه‌های خالی بزنند تا بتوانند صدای مخالفان انقلاب اسلامی را به گوش همه برسانند.

جریان ضدانقلاب از دیگر اقداماتی که برای سالگرد انقلاب اسلامی تدارک دیده بود، دستکاری سیستم‌های صوتی چندبانک و مغازه بود تا بتواند با استفاده از بلندگوهای این بانک و مغازه‌ها، شعارهایی علیه جمهوری اسلامی پخش کند. این اقدامات توسط رسانه‌های انگلیسی‌ و سعودی نیز حمایت می‌شد.

این سبک اقدامات ضدانقلاب سابقه‌ هم دارد. تیرماه سال ۸۸ و در بحبوحه فتنه بود که ضدانقلاب یک موج رسانه‌ای با این مضمون راه انداخت که معترضان، ساعت ۹ شب که اوج مصرف برق است، به طور همزمان اتوهای خود را به برق بزنند تا با افت ولتاژ برق نظام جمهوری اسلامی به فشار بیفتد و صدای اعتراض ما را بشنود. 

در مورد دیگری نیز پس از موج سواری ناشیانه ضد انقلاب پیرامون دروغی در مورد زندان اوین، جمعی از حامیان فتنه پیشنهاد داده بودند تا برای ابراز همدردی با فتنه‌گران زندانی، هر کسی با تراشیدن موهای سر خود و با انتشار آن در فضای اینترنت، به ابراز همدردی با آنها پرداخته و گامی بلند جهت سرنگونی جمهوری اسلامی بردارد!

 اقدامات تجزیه‌طلبانه در سرتاسر کشور، ترور ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه، راه‌اندازی جنگ تحمیلی ۸ ساله، طراحی کودتا، طراحی جنگ اقتصادی و … ۱۰‌ها اقدام دیگری که هر کدام می‌توانست به تنهایی یک ملت را از ادامه مسیر خود باز دارد کارنامه سیاه جریانی است که اکنون به قابلمه‌زنی و دستکاری سیستم‌های صوتی بانک و مغازه‌ها و … روی آورده است.

هرچه بگوییم از طنز ماجرا کم می‌کند اما باید گفت پیام ضدانقلاب دریافت شد: ضدانقلاب و منافقین پیر شده‌اند اما نفس می‌کشند، فقط دچار جنون شده‌اند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x