اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کشف ۱۱ دستگاه “ماینر” در “اصفهان”

کشف ۱۱ دستگاه “ماینر” در “اصفهان”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان”اصفهان “ از کشف ۱۱ دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال به ارزش تقریبی بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”حمیدرضا اکبری “در تشریح این خبر اظهار داشت:مامورین کلانتری ۲۴ پلیس اصفهان با دریافت خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه”ماینر” استخراج ارز دیجیتال بیت کوئین در یک کارگاه حاشیه شهر، موضوع را بررسی و محل اعلام شده را شناسایی کردند.
وی اضافه کرد:ماموران پس از هماهنگی های لازم قضایی در یک عملیات مجزا از کارگاه جمعا تعداد ۱۱ دستگاه ماینر قاچاق و لوازم مربوطه را کشف کردند.
سرهنگ ” اکبری” با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی دستگاه های کشف شده را بالغ بر ۶ میلیارد ریال اعلام کرده اند بیان داشت: در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x