اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بوشهر تصاویر جنوب چندر رسانه حوادث غرب فارس لرستان مرکزی مرکزی همدان یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جستجوی باند سارقان موبایل قاپ در ۳ استان کشور

جستجوی باند سارقان موبایل قاپ در ۳ استان کشور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان موبایل قاپ و مالخر اموال مسروقه در ۳ استان کشور خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل قاپی که بعضاً سارقان با ایراد ضرب و جرح مال باختگان مبادرت به سرقت می کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از چندین شبانه روز کار پلیسی و انجام تحقیقات تخصصی سرانجام هویت یکی از سارقان را به دست آورده و پس از ردیابی های هوشمندانه وی را در شهرستان تیران و کرون دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما در مواجه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و به سرقت های متعدد موبایل قاپی، سرقت منزل و سرقت پلاک در استان های اصفهان، فارس،بوشهر،همدان، لرستان و مرکزی اقرار کرد.
این مقام انتظامی عنوان داشت: متهمان ابتدا نسبت به سرقت پلاک خودرو های پارک شده کنار خیابان اقدام کرده و با نصب پلاک سرقتی بر روی خودروی خود در طول روز اقدام به سرقت های قاپ زنی موبایل و در شب نیز اقدام به سرقت از منازل می کردند.
سرهنگ تُرکیان تصریح کرد: پس از اعترافات متهم، همدستان وی نیز در دو عملیات جداگانه در استان همدان و بوشهر دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند که تا کنون این افراد به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه طی عملیاتی ضربتی با هماهنگی مقام قضائی در کرمانشاه خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل وی تعداد چهاردستگاه تلویزیون ،تعداد پنج دستگاه تلفن همراه کشف و تمامی متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x