اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر چندر رسانه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

چهار نشست تخصصی با عنوان «این بود انقلاب» برگزار می‌شود

چهار نشست تخصصی با عنوان «این بود انقلاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

 مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از برگزاری چهار نشست تخصصی با نام «این بود انقلاب» ویژه ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، در قالب سلسله گفتگوهای دانشجویی خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، میثم بکتاشیان در تشریح این برنامه گفت: این نشست‌ها که با اکران مستند همراه است به بررسی چالش‌ها و سوالات مطرح درباره انقلاب اسلامی در قالب پرسش و پاسخ و گفت و گو بین نخبگان می‌پردازد.

وی افزود: این ویژه برنامه با همکاری کانون نخبگان و با مشارکت تشکل‌های مردمی و حمایت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه یک برگزار می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: ضرورت دارد در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی ویژه ایام الله دهه فجر، به ذائقه مردم و همچنین دغدغه نخبگان به صورت توأمان توجه شود. در واقع نباید صرفا به برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های سطحی بسنده کرد تا بتوانیم مبانی و زوایای مختلف انقلاب اسلامی ایران را برای همگان، به ویژه نسل جوان بازگو کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت جلب مشارکت تشکل‌های مردمی در اجرای برنامه‌ها گفت: شهرداری باید در مناسبت‌های ملی و مذهبی تصدی‌گری خود را کاهش دهد و کار را به دست مردم بسپارد. چنانکه این یکی از رویکردهای مهم و مورد توجه در شهرداری منطقه یک است که در این ویژه برنامه نیز شاهد آن هستیم.

بکتاشیان به اسامی کارشناسان ویژه برنامه «این بود انقلاب» اشاره کرد و ادامه داد: دو نشست اول با حضور حسین مطیع عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و محسن نصری کارشناس امور سیاسی در سالن فرهنگسرای پرسش و مرکز شهید مدرس(ره) برگزار شده است و نشست بعدی به صورت مناظره بین فعالان اجتماعی و سیاسی برپا خواهد شد.

به گفته او، جلسه پایانی نیز با حضور امیرحسین بانکی، نماینده مردم اصفهان در مجلس در بنیاد امیر قلی امینی برگزار می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x