اجتماعی استان تصاویر تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب مرکزی ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

هیچ پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم ، ۳ هفته به جام جهانی رباط پاره کردم

هیچ پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم ، ۳ هفته به جام جهانی رباط پاره کردم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

طی روزهای گذشته شایعه شده بود که باشگاه پرسپولیس برای پست معاون اجرایی خود روی محمد محمدی نظر دارد. محمدی که در حال حاضر مدیر تیم امید محسوب می شود، سابقه چند سال بازی برای پرسپولیس را در کارنامه دارد. به بهانه انتشار این خبر و البته صعود تیم ملی به جام جهانی با محمدی تماس گرفتیم تا صحبت های او را بشنویم. گفت و گوی خبرورزشی با گلر سابق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی را در ادامه می خوانید.

قضیه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به شما صحت دارد؟

واقعیت این است که من هم در فضای مجازی و رسانه ها این موضوع را شنیدم ولی این قضیه صحت ندارد و من هیچ پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس دریافت نکردم. نه کسی به من زنگ زده و نه پیشنهادی به من از طرف باشگاه پرسپولیس داده شده است.

اگر پست مدیر اجرایی پرسپولیس به شما پیشنهاد شود، آن را می پذیرید؟

وقتی هنوز هیچ پیشنهادی به من ندادند، نمی توانم در مورد آن صحبت کنم و نظری بدهم.

در مورد تیم ملی و صعود به جام جهانی چه صحبتی دارید؟

خب با توجه به مشکلاتی که وجود داشت و چند بازیکن ما کرونا گرفتند و مهدی طارمی با سختی زیاد خودش را به تهران رسانده بود، نتیجه فوق العاده ای گرفتیم و خیلی زود صعودمان را به جام جهانی قطعی کردیم. باید به همه مجموعه تیم ملی و مردم عزیزمان تبریک بگویم و امیدوارم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم در جام جهانی هم موفق ظاهر شویم.

بعضی ها معتقدند اسکوچیچ نقش زیادی در صعود ما به جام جهانی نداشت و بهتر است برای جام جهانی سراغ مربی بزرگتری برویم. نظر شما چیست؟

این مسئله در حیطه وظایف من نیست و فدراسیون فوتبال باید در این زمینه تصمیم بگیرد. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می دهد به نفع تیم ملی باشد و این تیم بتواند در جام جهانی باعث خوشحالی مردم شود.

در مورد حضور امیرعابدزاده درون دروازه تیم ملی چه صحبتی دارید؟

خب امیر در تیم باشگاهی اش نشان داد که پتانسیل خوبی دارد و در این دو بازی تیم ملی مقابل عراق و امارات هم عملکرد خوبی داشت. از آن طرف نباید بیرانوند را هم فراموش کرد که تجربه فوق العاده ای دارد و گلر بسیار خوبی هم است. به نظرم حضور دو دروازه بان خوب برای تیم ملی خیلی مفید خواهد بود و اسکوچیچ دغدغه شیرینی برای انتخاب گلر اول تیمش در بازی های پیش رو خواهد داشت.

به نظر شما شانس کدام گلر برای فیکس بازی کردن در جام جهانی بیشتر است؟

خب از الان خیلی زود است که بخواهیم در این خصوص صحبت کنیم. تا جام جهانی زمان زیادی مانده و ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. باید ببینیم کدام یک از این دو گلر و یا حتی دروازه بان های دیگر شرایط بهتری خواهند داشت. مثلا من خودم ۳ هفته مانده به جام جهانی ۲۰۰۶ رباط پاره کردم و مصدوم شدم. به همین سادگی مهم ترین رویداد فوتبالی در دنیا را از دست دادم. به همین خاطر می گویم از الان مشخص نیست چه اتفاقاتی در آینده می افتد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x