اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه مرکزی ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

برگزاری چهارمین دوره مسابقات رایانه‌ای تحرکی ویژه اصحاب رسانه اصفهان

برگزاری چهارمین دوره مسابقات رایانه‌ای تحرکی ویژه اصحاب رسانه اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

چهارمین دوره مسابقات رایانه‌ای تحرکی ویژه اصحاب رسانه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور پرشور اصحاب رسانه اصفهان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات مهیج معرفی و با اهدای تندیس، مدال و جوایز نقدی نفیس مورد تقدیر قرار گرفتند.

محمد مهدی کاظمی رئیس کمیته ورزش های الکترونیک استان اصفهان گفت: چهارمین دوره مسابقات بازی های رایانه ای و تحرکی اصحاب رسانه اصفهان با نام جام فجر روز جمعه ۱۵ بهمن ماه با همکاری معاونت ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان،هیات ورزش های همگانی استان اصفهان، کمیته ورزش های الکترونیک استان اصفهان و خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان برگزار شد.
وی افزود: این رقابت ها در دو گروه بانوان و آقایان فعال در حوزه رسانه و با هدف نشاط اجتماعی و انتخاب تیم اصحاب رسانه جهت اعزام به مسابقات کشوری ، از ساعت ۹ صبح در ورزشگاه شهدای وحید در خیابان رودکی برگزار و به نفرات اول تا سوم هر دو بخش بانوان و آقایان جوایز نفیسی اهدا شد.
رئیس کمیته ورزش های الکترونیک استان اصفهان بیان کرد: در این دوره از بازی های تحرکی به علت رعایت مسائل بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور ۵۰ شرکت کننده و رشته بولینگ ویژه بانوان و تنیس روی میز جهت آقایان انجام شد.
کاظمی افزود: هدف از برگزاری چهارمین دروه این رقابت ها انتخاب تیم اصحاب رسانه استان اصفهان و گرفتن میزبانی اولین دوره رقابت های کشوری اصحاب رسانه در ۱۷ مرداد سال آینده است.


وی به قرار گرفتن ورزش های الکترونیک در المپیک آسیای چین اشاره کرد و افزود: در کل رشته های فدراسیون ورزش های همگانی، تنها رشته ای که از سال آینده در مسابقات المپیک آسیایی چین حضور دارد، ورزش های الکترونیک است و در صورت حمایت اداره کل ورزش و جوانان و بخش های خصوصی، اصفهان می تواند نماینده شایسته و مقتدری در رقابت های پیش رو باشد.
رئیس کمیته ورزش های الکترونیک استان اصفهان گفت: در حاشیه این دوره از مسابقات با حضور مشاور استاندار، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس هیات ورزش های همگانی استان اصفهان از محمد حسین سخاوت و سجاد رشیدی از استان اصفهان که موفق به حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات المپیک آسیایی ۲۰۲۲ چین شدند تجلیل و لوح سپاس و مدال اهدا شد.
وی بیان کرد: نفرات برتر مسابقات در بخش آقایان: حسین کیانی اول، ناصر بهروان دوم و محمد امین اقتصاد سوم و در بخش بانوان: زهرا نصر اصفهانی اول، دل آرام قندهاری دوم و خانم ها نیلوفر نصیبی و فاطمه نصر به طور مشترک سوم شدند و لوح سپاس، مدال و هدایای نقدی خود را دریافت کردند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x