اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگاه ها با کم کاری خود باعث اخلال در نظم عمومی نشوند

دستگاه ها با کم کاری خود باعث اخلال در نظم عمومی نشوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، با بیان اینکه همه سازمان ها و ادارت در تولید امنیت نقش دارند، گفت: کم کاری دستگاه ها به حوزه نظم و امنیت سرریز می شود و شاید شرایطی رقم بخورد که بدون شک دشمن مترصد سوء استفاده از آن ها است.
آیت الله ” عباسعلی سلیمانی “ در هفتمین جلسه شور ستادی و عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان این فرماندهی در ارتقاء نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه اظهار داشت : بار کم کاری سایر سازمان ها مسائلی را به وجود می آورد که نهایتا موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و به تبع افزایش ماموریت های انتظامی می شود.
وی با بیان اینکه همه سازمان ها و ادارت در تولید امنیت نقش دارند افزود : در این بین هر یک از سازمان ها و ادارات یک سری وظایف و مسئولیت هائی بر عهده دارند که اگر وظایف خود را به درستی انجام ندهند کم کاری آنها به حوزه نظم و امنیت سرریز می شود و شاید مسائل و شرایطی رقم بخورد که بدون شک دشمن مترصد سوء استفاده از آن ها است.
عضو مجلس خبرگان رهبری، امنیت را یک تولید جمعی دانست و اظهار داشت: اگر مردم و نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی وظایف خود را به درستی انجام دهند قطعاً امنیت پایدار در جامعه محقق می شود.
نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان در پایان با تأکید بر اینکه امروز به برکت تلاش، ایثار و از خودگذشتگی نیروهای انتظامی شاهد افزایش احساس امنیت و کاهش انواع جرائم و آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان هستیم، خاطرنشان کرد: قطعاً مسئولان می توانند با کمک پلیس، تحلیل درستی از شرایط موجود جامعه داشته و با استفاده از آنها به مردم خدمت رسانی بهتر و مطلوبتری انجام دهند.
گفتنی است، در ابتدای این مراسم ، سرهنگ ” حسین بساطی” گزارشی از عملکرد پلیس کاشان در سال جاری در حوزه های مختلف انتظامی ، امنیتی ، ترافیکی و اجتماعی ارائه کرد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x