اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی مباحث مالیاتی

دکتر طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی مباحث مالیاتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی مباحث مالیاتی :
همگی خواستار اجرای قانون در عین شفافیت و آرامش هستیم و تعامل مثبت در چارچوب قانون می بایست صورت گیرد.
جلسه مباحث مرتبط با حوزه مالیات و فعالان اقتصادی در بخش های مختلف با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل امور مالیاتی استان و نمایندگان اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، خانه صنعت معدن و تجارت، اتاق تعاون و انجمن اسلامی بازار در محل اداره کل امور مالیاتی استان برگزار گردید.
در این جلسه نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحث مالیات حق عامه مردم است که به موجب قانون بر اساس فعالیت اقتصادی در جهت تامین هزینه های جامعه تعریف شده است و همه به قانون ملتزم هستیم.
آقای دکتر طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تعامل مثبت بین فعالان اقتصادی و سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: همگی خواستار اجرای قانون در عین شفافیت و آرامش هستیم و تعامل مثبت در چارچوب قانون می بایست صورت گیرد.
وی افزود: نگاه به کسبه و اصناف باید در جهت حل مشکل ایشان باشد. دکتر طغیانی عنوان کرد: اساس کار مالیاتی بر مدیریت داده و اطلاعات است و در غیر اینصورت عملکرد سلیقه ای شده و بررسی ها سرانجام به بن بست میرسد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اجرای کامل قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان به دنبال حل و فصل داده ها می باشد بنابراین بحث سامانه مودیان را جهت اجرای دولت در راستای ایجاد شفافیت کسب و کارها پیگیری میکنیم.
آقای طغیانی تصریح نمود که با اجرای قانون، انجام تعاملات و ارتباطات و ایجاد شفافیت زمینه برای درستکاری و تشویق آن فراهم میگردد.
در این جلسه مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان نیز با اشاره به بررسی مباحث مرتبط با حوزه مالیات وفعالان اقتصادی وبخش های مختلف اقتصادی وهمچنین جایگاه نظام مالیاتی درتامین درآمدهای دولت وایجاد فضای اقتصادی سالم بیان نمود: در مورد حمایت از بخش تولید مسئولیت سنگین تری داریم و با تعامل و همدلی مشکلات را حل خواهیم کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x