اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه شرق شمال غرب مرکزی ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حال دلش خوب نیست!

حال دلش خوب نیست!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دنیای اقتصاد : فوتبال شبه آماتور ایران لحظات عجیب و غریب کم نداشته است، اما بدون تردید یکی از شگفت‌انگیزترین آنها را رضا اسدی ساخت. پرهیاهوترین خرید فصل پرسپولیس، یک نیم‌فصل مطلقا ناکام را در این تیم پشت سر گذاشته و این روزها مدام شایعه خروجش از جمع سرخ‌پوشان یا معاوضه‌اش با بازیکنان مختلف به گوش می‌رسد.

با این حال او در نخستین بازی نیم‌فصل دوم برابر فولاد هم به میدان رفت و تصویری از خودش به جا گذاشت که موج بزرگی از بهت و حیرت را به دنبال آورد. اسدی در دقیقه ۹۲ به زمین آمد و البته که چنین تعویضی برای تیمی که با یک اختلاف پیش است، بیشتر جنبه اتلاف وقت دارد. با این حال ظرف همان ۱۰۰ثانیه باقی مانده از مسابقه یک توپ خوب جلوی پای اسدی افتاد، اما شماره هشت سرخ‌ها موفق نشد به آن برسد. اسدی طوری دنبال توپ می‌دوید که انگار ۱۲۰ دقیقه بازی سنگین انجام داده است. عجیب‌تر اینکه او بعد از این تعقیب ناموفق، همزمان با سوت پایان داور روی زمین دراز کشید و با کمک سایر بازیکنان از جا برخاست! به‌طور مشخص این مهدی ترابی بود که دست اسدی را گرفت و قابی شگفت‌انگیز و باورنکردنی را به ثبت رساند.

پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر پیروزی بسیار مهمی کسب کرد، اما این برد به‌طور کامل تحت‌الشعاع ناآمادگی بحث‌برانگیز اسدی قرار گرفت. ابتدا این فرضیه وجود داشت که او در لحظه تعقیب توپ دچار گرفتگی عضله شده،  با این حال حتی فرضیه گرفتگی پا هم صحت نداشته است. اسدی در کمال صحت و سلامتی قرار دارد و ما باید قبول کنیم یکی از گران‌ترین و مدعی‌ترین بازیکنان لیگ برتر کشورمان، حتی آمادگی کافی برای دو دقیقه بازی را هم ندارد؛ آنچه احتمالا از عهده هر شهروند ساده‌ای با هر سن و سال برمی‌آید!

بعد از اتفاقی که رخ داد، طبیعی بود که انتقادهای زیادی متوجه این بازیکن شود. او هم در یک رفتار غیرحرفه‌ای دیگر یک پیام کوتاه منتشر کرد و نوشت حال دلش خوب نیست! اسدی از انتقادات گلایه کرد و به مردم دلخوشی داد که فقط چهار ماه به پایان فصل و جدایی او از جمع سرخ‌ها زمان باقی مانده است! به‌طور کلی به نظر می‌رسد برخی از فوتبالیست‎های ایرانی درک درستی از شرایط ندارند و انتظار دارند همیشه و تحت هر شرایطی از آنها تعریف و تمجید شود. این در حالی است که انتقاد هم بخشی از روال کاملا طبیعی این عرصه به شمار می‌رود. از سوی دیگر شاید بخشی از فشارهای امروز روی اسدی به خاطر رفتارهای خود او هنگام پیوستن به پرسپولیس باشد؛ بازیکنی که حسابی لفتش داد، کلی چانه زد و شائبه منت گذاشتن بر سر قهرمان لیگ را به وجود آورد. آخرش هم او راضی نشد قراردادی بالاتر از یک سال ببندد؛ بنابراین همه منتظر عملکردی بسیار بهتر بودند و عجیب نیست که امروز با این سطح فنی، انتقادات از شماره هشت سرخ‌ها بالا بگیرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رونیکا

کسی که به مملکت خودش خیانت می کند باید مجازات شود ولی نمی دانم چرا این وطن فروشان اعدام نمی شوند.

الناز

سلام
واقعا این خائنین چگونه روی پدر و مادرشان را می بینند؟ شاید هم نان حرام است

سارا

سلام این فوتبالی که پول بیت المالش به جیب کسانی می رود که به کشورشان خیانت می کنند و حتی خاضر به خواندن سرود کشورشان نیستند به خدا قسم حرام است.

مهران

واقعا حال دلشان با این همه خیانت به مردم ایران خوب نیست

رادان

سلام خداوند سلبریتی های وطن فروش و خائن به کشور را لعنت کند

الناز

مرگ بر سلبریتی وطن فروش و خائن

کبیری

این فوتبالیست های سلبریتی مثل دائی و کریمی و دیگر آشغال های وطن فروش اگر برای کشور فقط خیانت می کنند و دزذی و دیگر هم بازی نمی کنند و بثیه آشغال هایی که در کشور بیگانه سرود ملی را نمی خوانند مرگ بر آنها و خانواده بی شرف آنها باشد.

کریمیان

مرگ بر سلبریتی های آشغال فوتبالی که آبروی کشور را به خاط یک فاحشه از بین بردند

کماری

مرگ بر سلبریتی وطن فروش و خائن

مسعود

سلام
متاسفانه با پول های کلانی که به این فوتبالیست ها می دهند و امکانات زیادی که به آنها مانند واردات خودرو و موبایل می دهند دهانشان پر می شود از نان حرام و به همین علت به کشورشان خیانت می کنند. مسئولیت خیانتکار کجائید که این امکانات را به این وطن فروشان می دهد؟

10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x