اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری سارق سیستم صوتی خودرو ها در “بُرخوار”

دستگیری سارق سیستم صوتی خودرو ها در “بُرخوار”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق سیستم صوتی خودروهای شهروندان در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بُرخوار و اعتراف متهم به ۲۸ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیستم صوتی خودروها به ویژه خودروهای پراید و پژو ۲۰۶ در شهرستان بُرخوار، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های تخصصی صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد تمامی این خودروها که در خیابان ها و کوچه های خلوت و کم نور پارک شده و فاقد تجهیزات ایمنی و دزدگیر بودند با تخریب قفل و بعضاً خم کردن درب آنها مورد دستبرد قرار گرفتند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: پس از انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی سرانجام هویت اصلی فردی که در این سرقت ها دست داشت به دست آمد و کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در منزل خود دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
سرهنگ تُرکیان اظهار داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و به ۲۸ فقره سرقت اقرار کرد و انگیزه خود از این سرقت ها را بیکاری و اعتیاد شدیدش به مواد مخدر عنوان کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه از کشف ۳۲ دستگاه پخش مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x