اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب سیاسی شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نتیجه مذاکرات وین بر قیمت سکه و طلا

نتیجه مذاکرات وین بر قیمت سکه و طلا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

هر بار که خبری از دور جدید مذاکرات لغو تحریم‌ها منتشر می‌شود بازارهای کشور وارد فاز سردرگمی شده و نوسانات مختلفی از خود بروز می‌دهند. بازار سکه و طلا هم مستثنی نیستند و حالا با شایعه‌های اخیر مبنی بر به وجود آمدن موانعی برای دور جدید مذاکرات ممکن است در روزهای آتی با نوسان قیمتی در بازار سکه و طلا روبه‌رو باشیم. این موضوع در حالی پیش‌بینی می‌شود که در هفته‌های اخیر شاهد کاهش قیمت سکه و طلا بوده‌ایم، به طوری که رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران حباب سکه را بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان تخمین می‌زند.

«ابراهیم محمدولی» رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران درباره تأثیر مذاکرات احیای برجام بر آینده قیمت طلا گفت:‌ «اگر مدیریت درستی باشد، عدم نتیجه‌گیری از مذاکرات وین برای بازار طلا می‌تواند التهاب‌آور نباشد اما اگر مدیریت نشود ممکن است در بازار طلا آشفتگی رخ دهد که امیدواریم چنین نشود.»

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره حباب بازار سکه و طلا که این روزها وجود دارد، عنوان کرد: «حباب سکه و طلا در این شرایط آزاردهنده نیست زیرا عرضه و تقاضا به خوبی تأمین می‌شود. حباب سکه این روزها حدود ۲۰۰ تا ۲۴۰ هزار تومان است.»

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x