اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فرماندهی کل انتظامی کشور با مردم اصفهان

ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فرماندهی کل انتظامی کشور با مردم اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس مرکز اطلاع پلیس استان از ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فرماندهی کل انتظامی کشور با مردم استان از طریق سامانه تلفنی ۱۹۷ خبر داد.

سرهنگ جواد درستکار گفت: براساس اعلام مرکز نظارت همگانی معاونت بازرسی فرماندهی کل انتظامی کشور، سردار سید کمال هادیان فر، روز سه شنبه ۲۸ دی ماه در سامانه ۱۹۷  حضور یافته و پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس مردم استان اصفهان می توانند از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح از طریق تماس با شماره تلفن ۲۱۸۶۴۴۴۴-۰۲۱ سوالات و درخواست های خود را با رئیس پلس راهنمایی و رانندگی کشور  مطرح کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان اظهار داشت: همچنین رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز در همین زمان از طریق شماره تلفن ۱۹۷ به سوالات شهروندان پاسخ می دهد.

سرهنگ درستکار گفت: در ادامه سلسله جلسات ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هم فردا دوشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح جلسه ملاقات مردمی سردار میرحیدری و معاونانش در دفتر نظارت همگانی بازرسی این فرماندهی واقع در خیابان بزرگمهر، جنب کلانتری ۱۴ برگزار می شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حجت اله

سلام لطفا راهنمایی و رانندگی اصفهان پارک نمودن خودروها در خیابان حوالی بیمارستان میلاد ولی عصر را کنترل و جریمه نمایند راه تبدیل به پارکینگ بیمارستان شده است و جریمه هم نمیشوند

یاسر

با سلام اقایان راهور و رئیس رآسا این جانب جوان ۳۵ ساله هستم که با نیسان کار میکنم که تاریخ اعتبار کپسول گاز من به گفته معاینه فنی تمام شده و من هم مراجع کردم که کپسول را عوض کنم هزینه ۱۲ میلیونی ازم میخوان که من ندارم برای پرداخت این مبلغ و همش جریمه میشم الان فکر کنم هزینه کپسول را جریمه شدم ب. من چه کار کنم؟ لطفاً من را راهنمایی کنید.
ممنون

محمدشکاری

باسلام واحترام
بنده راننده پایه یکم اوایل برج ۳ با موتورسیکلت در حال ردشون از چهاراه رزمندگان بودم که با سواری پژو پارس برخورد کردم و منجر به شکسته شدن قوزک پام شد همکارتون اومد و سواری را مقصر اعلام کرد ولی چند روز بعد که به کلانتری مراجعه کردم من را مقصر اعلام کردند بعد از دوماه فهمیدم یکی از فامیلهای راننده سواری پلیس راهور هست واینها پارتی بازی کردند لطفا رسیدگی کنید

manager

سلام
از طریق برقراری تماس تلفنی با سامانه های ۱۹۷ یا ۱۱۶ به طرح شکایت به شیوه غیرحضوری بپردازید.
حتما رسیدگی خواهد شد.

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x