اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تولید خانگی مددجویان؛ برکت سفره اصفهانی ها می شود

تولید خانگی مددجویان؛ برکت سفره اصفهانی ها می شود

تولید خانگی مددجویان؛ برکت سفره اصفهانی ها می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در الگوی راهبری شغلی، با بهره گیری از ظرفیت حرفه ای کارآفرینان و فعالان اقتصادی، برای مددجویان اشتغال و کسب درآمد ایجاد می شود.

مریم جانثاری کارآفرینی است که با پیاده سازی راهی برای کمک به نیازمندان، توانسته برای ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اشتغالزایی کند.

این بانو کارآفرین که در عرصه های مشاوره مدیریت و حوزه های اجتماعی در اصفهان فعالیت داشته، می گوید: حدود ۲ سال پیش با پیاده سازی ایده شبکه فروش محصولات ارگانیک به صورت مجازی، تصمیم گرفتم برای حمایت از خانواده های نیازمند از طریق همکاری با کمیته امداد وارد عمل شوم.

وی ادامه می دهد: پس از پیگیری و تکمیل مراحل، در حال حاضر بعنوان راهبر شغلی در این نهاد معرفی شده ام و برای تحقق اهدافم توانسته ام برای ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار درآمد ایجاد کنم.

جانثاری از مسیر کاری خود صحبت می کند و می گوید: همه ما امروزه عطر و طعم محصولات خانگی را به محصولات صنعتی ترجیح می دهیم و بیشتر به دلیل دغدغه های روزمره از تهیه آن در منزل صرف نظر می کنیم، پس بهتر است برای حمایت از زنان نیازمند این محصولات را از طریق مسیرهای مجازی تهیه کنیم.  

این کارآفرین با داشتن دغدغه ای طولانی در مورد کارآفرینی اجتماعی و ایجاد کسب و کار برای ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و همچنین با دغدغه فرهنگ سازی سبک زندگی سالم، به فکر ایجاد بستری برای تامین و عرضه محصولات سالم، مرغوب و با کیفیت و با طعمی خانگی و فراهم کردن خریدی آسان برای افرادی که در فضای مجازی به دنبال خرید محصولات باکیفیت خانگی هستند بوده و در این مسیر امیدواراست بتواند بیش از ۲۰۰ نفر از این زنان را برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال حمایت کند.

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x