اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اشتغال پایدار با اجرای طرح های اشتغالزایی کمیته امداد

اشتغال پایدار با اجرای طرح های اشتغالزایی کمیته امداد

اشتغال پایدار با اجرای طرح های اشتغالزایی کمیته امداد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

طی ۹ ماهه سال جاری ۲ هزار و ۵۶۳ طرح کارانگیزی و توان افزایی توسط مددجویان اجرا شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با ارئه گزارش ۹ ماهه از عملکرد این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی، بیان داشت: در این مدت با هدف توانمندسازی خانواده های تحت حمایت هزار و ۴۱۶ خانوار با ارائه خدمات اشتغالزایی به خودکفایی رسیدند.

وی با بیان اینکه در این مدت، ۹ هزار و ۱۳۲ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، ادامه داد: از این تعداد در قالب طرح کاریابی برای هزار و ۴۴۱ نفر با همکاری کارفرمایان و صاحبان حرف، مشاغل و موسسات کاریابی ایجاد اشتغال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اعلام اینکه به متقاضیان طرح های اشتغالزایی از محل منابع بانکی و اعتبارات در اختیار این نهاد تسهیلات پرداخت شده است، افزود: تاکنون به ۵ هزار و ۷۰۶ نفر بیش از ۲۶۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۹۱ راهبر شغلی با اجرای ۲ هزار و  ۱۷۸ طرح راهبری شغلی در راستای هدایت و آموزش مددجویان با رعایت زنجیره تامین و تضمین بازار فروش و ایجاد اشتغال پایدار با این نهاد همکاری دارند.

زارع در پایان با اشاره به اینکه بازدیدهای فنی از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می‌تواند به تسهیل شرایط برای توانمندسازی خانواده‌ها کمک کند، گفت: کارشناسان اشتغال ادارات این نهاد با انجام بازدیدهای دوره‌ای و ارائه مشاوره‌های لازم به مددجویان در تلاش هستند سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی آنان را ارتقاء بخشند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x