اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اهدای خون امدادگران با هدف تامین نیاز بیماران

اهدای خون امدادگران با هدف تامین نیاز بیماران

اهدای خون امدادگران با هدف تامین نیاز بیماران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

امدادگران کمیته امداد استان اصفهان همزمان در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در طرح نذر خون شرکت کردند.

حسین بهادرانی رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه هدف از طرح نذر خون، تامین نیاز خونی استان در این ایام است، گفت: به مناسبت نکوداشت دهه بصیرت و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) با هماهنگی پایگاه مقاومت بسیج و سازمان انتقال خون، طرح نذر خون امدادگران این نهاد انجام شد.

وی با بیان اینکه نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی بوده و منوط به زمان خاصی نیست، ادامه داد: با گسترش ویروس کرونا و کاهش تعداد مراجعان برای اهدای خون و با توجه به نیاز بیماران به این ماده حیاتی، طرح نذرخون توسط امدادگران این نهاد برای کمک به بیماران اجرا شد.

حسین بهادرانی با تاکید به اینکه اهدای خون می تواند به رفع نیاز بیماران بستری شده کمک کند، گفت: امیدواریم این حرکت به عنوان یک فرهنگ انسان دوستانه و ایثارگرانه در تامین منابع خون موثر باشد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x