اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

راز سرقت سوری ۲٫۵ کیلو طلا چگونه برملا شد؟

راز سرقت سوری ۲٫۵ کیلو طلا چگونه برملا شد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: با هوشیاری کارآگاهان این پلیس حامل طلاکیفی که با طراحی سرقت سوری ۲٫۵ کیلو طلاجات اقدام به خیانت در امانت کرده بود دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” بیان داشت: ساعت ۴ صبح روز هفتم دی ماه فردی که در زمینه حمل طلا به صورت کیفی فعالیت می کند سراسیمه با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام می کند که درون خودروی خود بودم که یک سارق به من حمله کرده و خودرو را به همراه کیف حاوی ۲٫۵کیلو طلا که از یک طلافروش امانت گرفته بودم تا به مقصد برسانم را به سرقت برده است.
وی افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران یکی از کلانتری های شهر اصفهان به محل مراجعه و اظهارات فرد شاکی را صورتجلسه کرده و پس از تنظیم پرونده این سرقت در کلانتری برای انجام تحقیقات بیشتر به اداره مبارزه با سرقت بعنف پلیس آگاهی استان اصفهان ارجاع داده می شود.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در ادامه تیمی از کارآگاهان مجرب این پلیس تحقیقات علمی وتخصصی خود را برای دستگیری فرد سارق آغاز و ابتدا برای آگاهی بیشتر از نحوه سرقت همراه فرد شاکی به محل وقوع حادثه می روند و به دقت تمام جوانب را مورد بررسی قرار می دهند.
سرهنگ تُرکیان خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از چندین شبانه روز کار علمی و تخصصی و کنارهم  قرار دادن آثار و مستندات به دست آمده و عدم تطابق آنها با اظهارات فرد شاکی سرانجام با هوشیاری و نکته سنجی تمام پی به نقشه سرقت سوری طلاجات برده و مجدداً تحقیقات از فرد شاکی را از سر می گیرند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به ناچار لب به اعتراف باز کرده و به طراحی این نقشه با همکاری یکی از دوستان خود اقرار کرد.
وی اظهار داشت: متهم در اعترافات خود عنوان کرد به دلیل اینکه بدهکار بودم نقشه این سرقت را طراحی کردم تا طلاها را به فروش رسانده و با پول آن بدهی خود بپردازم اما نمی دانستم که در کمترین زمان ممکن توسط نیروهای پلیس گرفتار می شوم.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با تکمیل شدن تحقیقات پلیس مال باخته اصلی شناسایی و پس از تنظیم شکایت از سوی در نهایت حامل طلا کیفی به اتهام خیانت در امانت تحویل مرجع قضائی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x