اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

رج به رج بر تار و پود سفید دار قالی با دستان هنرمندانه مددجویان نقش بست

رج به رج بر تار و پود سفید دار قالی با دستان هنرمندانه مددجویان نقش بست

رج به رج بر تار و پود سفید دار قالی با دستان هنرمندانه مددجویان نقش بست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۴۰۰ متر مربع فرش دستباف، هنر دستان مددجویان اصفهانی با همکاری کمیته امداد به ارزشی بالغ بر یک میلیاد و ۱۱۳ میلیون تومان به فروش رسید.

احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه فرش در تمام دنیا یادآور هنر ایرانی است، گفت: در فصل پاییز ۹۰ تخته فرش دستباف توسط مددجویان هنرمند اصفهانی بافته و به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان به فروش رسید.

رضایی با بیان اینکه امروز کسب و کارهای خانگی به عنوان یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال و کسب درآمد مورد توجه است، ادامه داد: با هدف ایجاد اشتغال پایدار در این استان، ۶۰۱ طرح راهبری شغلی در حوزه قالیبافی اجرا و با به بکارگیری ۷۲۲ نفر از مددجویان، درحال فعالیت هستند. 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان افزود: با شناسایی نقشه های مورد پسند بازار، از طریق آموزش مددجویان، همچنین تامین مواد اولیه مرغوب و مناسب، نظارت بر اجرا و در نهایت بازاریابی و فروش فرش های تولیدی آن ها، در تلاش هستیم تا منافع بیشتری نصیب مددجویان بافنده تحت حمایت این نهاد شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x