اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران برحمایت از شرکتهای دانش بنیان تاکید کرد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران برحمایت از شرکتهای دانش بنیان تاکید کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برنامه داریم و امیدواریم هر چه سریعتر مشکلات مالی شرکت برطرف شود تا بتوانیم تولیدات این شرکت‌ها را خریداری کنیم.

آقای مجید سلطانی افزود: آن‌ها که با من در موضوع آی سی تی ارتباط داشته اند می‌دانند که همیشه حامی تولید کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان بوده ام و خیلی از سامانه‌ها و تجهیزاتی که وارد کننده بودیم تلاش شد داخلی سازی شود و این نگرش بنده درباره شرکت‌های دانش بنیان و موضوع تولید است.

وی گفت: شرکت مخابرات سال‌های سال از تولید داخلی حمایت کرده و تجهیزات آن‌ها را خریده و در شبکه خودش استفاده کرده است و سیاستگذاران هم باید جلوی قاچاق کالا را بگیرند و نباید اجازه دهند تجهیزاتی که در داخل کشور تولید می‌گردد، وارد شود و تولید کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان را با مشکل مواجه کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بهترین کار ایجاد بازار است و علت اینکه حمایت شرکت مخابرات در سال‌های اخیر کند شده، مشکلات مالی بوده است.

آقای سلطانی گفت: شرکت مخابرات به مثابه لوکوموتیواست و باید قطار آی سی تی کشور را دنبال خودش بکشاند و اگر این لوکوموتیو آسیب ببیند صنعت و شرکت‌های دانش بنیان آسیب خواهند دید، اما با این وجود ما در آینده نزدیک حمایت‌های خوبی از شرکت‌های دانش بنیان خواهیم داشت و در این خصوص برنامه داریم و امیدواریم مشکلات مالی مخابرات برطرف شود تا بتوانیم هر چه سریعتر تولیدات این شرکت‌ها را خریداری کنیم.

وی افزود: اگر از صنعت داخلی حمایت کنیم ضرر نخواهیم کرد چرا که این جوانان انگیزه پیدا می‌کنند و کارشان را توسعه می‌دهند و مشکلات ما هم حل می‌شود، اما شروع کار با شرکت‌های دانش بنیان، ریسک دارد و سازمان‌های متولی باید این ریسک را برای شرکت‌های استفاده کننده کاهش دهند.

مدیر عامل شرکت مخابرات گفت: همه مسائل صنعت باید دست به دست هم دهند تا مشکلات حل شود و ما از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x