اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

فردا طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می شود

فردا طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت براساس مصوبه کار گروه شرایط اضطرار آلودگی هوا؛ فردا سه شنبه هفتم دیماه طرح زوج و فرد در کلان شهر اصفهان از درب منازل اجرا می شود.
سرهنگ‌ محمدرضا محمدی بیان داشت:طبق براساس مصوبه کار گروه شرایط اضطرار آلودگی هوا که هم اکنون به تصویب اعضاء رسید با توجه پایداری هوا و تشدید آلایندگی ها و همچنین تعطیلی فعالیت آموزش حضوری مدارس در کلیه مقاطع و سطوح آموزشی طرح زوج و فرد در کلان شهر اصفهان نیز فردا سه شنبه هفتم دیماه از درب منازل اجرا خواهد شد.
وی ساعت اجرای طرح را ۶ صبح لغایت ۲۲ شب اعلام کرد و افزود : در صورت نیاز و اعلام کارگروه طرح زوج و فرد از درب منازل قابل تمدید است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تشدید برخورد با خودروهای دودزار و فاقد معاینه فنی در تمامی معابر کلانشهر اصفهان و شهرستان های همجوار خبر داد و گفت: این خودروها توسط ماموران و دوربین ها در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون فک پلاک می شوند و بایستی در کمترین زمان به مراکز معاینه فنی مراجعه و نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام کنند.
سرهنگ محمدی همچنین هرگونه فعالیت عمرانی همراه با آلودگی نظیر خاکبرداری و خاکریزی در کلان شهر اصفهان را ممنوع اعلام کرد و اظهار داشت: در صورت مشاهده ماموران از تردد آنها جلوگیری خواهند کرد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x