اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

خدمت به مددجویان با نگاه فرامذهبی

خدمت به مددجویان با نگاه فرامذهبی

خدمت به مددجویان با نگاه فرامذهبی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همزمان با میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به هر خانوار نیازمند ارامنه تحت حمایت کمیته امداد، هدیه یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و اشاره به خدمات ارائه‌شده توسط این نهاد به نیازمندان استان، گفت: دستگیری و کمک به همنوعان نیازمند در دستورات همه پیامبران و ادیان الهی است و بر این اساس در کمیته امداد تبعیضی بر اساس قومیت و مذهب برای ارائه کمک وجود ندارد.

کریم زارع یکی از افتخارات این نهاد را خدمت رسانی به محرومان جامعه با نگاه فرامذهبی و فراقومیتی دانست و ادامه داد: میزان خدمات و نوع امکاناتی که در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار می‌گیرد فارغ از دین و مذهب است و امروز مددجویان ارامنه همان خدماتی را دریافت می‌کنند که مددجویان شیعه مسلمان دریافت می‌کنند و در ضوابط ما هیچ تفاوتی بین خدمت رسانی به مددجویان وجود ندارد.

وی با تاکید بر رویکرد بدون تبعیض کمیته امداد در زمینه دستگیری از نیازمند، افزود: در استان اصفهان ۶۴ خانوار نیازمند ارامنه تحت حمایت این نهاد است و امسال همزمان با میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) به هر خانوار هدیه یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

زارع با اشاره به اینکه اقلیت‌های دینی برخوردار از خدمات کمیته امداد شامل هموطنان ارمنی، مسیحی و کلیمی هستند، گفت: این نهاد علاوه بر پرداخت مستمری به خانوارهای نیازمند، خدمات دیگری در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، هزینه‌های تحصیل، درمان، مسکن و سبدکالا به مددجویان ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x