اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

شادی شب یلدا مهمان هزار خانواده مددجوی مبارکه شد

شادی شب یلدا مهمان هزار خانواده مددجوی مبارکه شد

شادی شب یلدا مهمان هزار خانواده مددجوی مبارکه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در آستانه فرارسیدن شب یلدا، با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری، هزار بسته معیشتی به خانواده های تحت پوشش و نیازمندان شهرستان مبارکه اهدا شد.

مهدی علیزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مبارکه، از توزیع هزار بسته معیشتی خبر داد و گفت: همزمان با شب یلدا، توزیع هزار بسته معیشتی برای خانواده های تحت پوشش و نیازمندان این شهرستان با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری انجام شد.

مهدی علیزاده با اشاره به اینکه هزار بسته معیشتی، ارزشی بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان دارد، ادامه داد: هر بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، مرغ، روغن، پنیر، شکر و میوه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ هزار تومان است که به نیازمندان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه، با قدردانی از نیکوکاران که در آستانه شب یلدا و شروع زمستان، گرمابخش زندگی نیازمندان هستند، افزود: شب یلدا در چند ساعت می‌گذرد، اما اینکه با کمک به نیازمندان دل ده ها هزار خانواده شاد باشد، حال و هوای دیگری دارد، برای ادامه این مسیر، خیران و نیکوکاران می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۳۱۲۰*۸۸۷۷* یا مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری، در رفع نیاز خانواده های تحت حمایت همراه کمیته امداد مبارکه باشند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x