اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اهدای بخاری در شب یلدا، گرمابخش منازل مددجویان اصفهانی می شود

اهدای بخاری در شب یلدا، گرمابخش منازل مددجویان اصفهانی می شود

اهدای بخاری در شب یلدا، گرمابخش منازل مددجویان اصفهانی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در آستانه شب یلدا و شروع زمستان، بیش از ۲ هزار دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان با اولویت مناطق محروم و سردسیر استان اصفهان توزیع می شود.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به توزیع وسایل گرمایشی بین خانواده های نیازمند، بیان داشت: همزمان با شروع فصل زمستان، ۲ هزار و ۵۰ دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان با اولویت مناطق محروم و سردسیر استان توزیع می شود.

کریم زارع با قدردانی از کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان، خیران و موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، ادامه داد: این نهاد سال گذشته حدود ۶۰۰دستگاه بخاری به نیازمندان مناطق محروم و سردسیر استان اهدا کرد و امسال نیز خوشبختانه با هم افزایی ۵۰ درصدی خیران، ۲ هزار و ۵۰ دستگاه بخاری گازسوز به ارزشی بالغ بر ۴ میلیارد تومان تهیه و در سه مدل بزرگ، متوسط و کوچک براساس نیاز مددجویان اهدا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اعلام اینکه مشارکت مردم خیر در حمایت از نیازمندان و خانواده های تحت پوشش موثر است، گفت: علاوه بر کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* برای پرداخت نقدی نذورات، مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد نیز در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان هستند.  

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x