اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کلاهبرداری اینترنتی در قالب “فروش گوشی تلفن همراه”

کلاهبرداری اینترنتی در قالب “فروش گوشی تلفن همراه”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ۳۲میلیون ریال خبر داد.
 
سرهنگ غلامرضا براتی گفت :در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از سایت های تبلیغاتی او را فریب داده و مبلغ ۳۲ میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت : شاکی مدعی بود در یکی از سایت های تبلیغاتی با یک آگهی در زمینه” فروش گوشی تلفن همراه” مواجه شده و با فرد مورد نظر تماس برقرار می کند که از او مبلغ ۳۲ میلیون ریال تقاضا می کند.
سرهنگ براتی ادامه داد:فردشاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را علیرغم هشدار پلیس درخصوص سایتهای تبلیغی مبنی بر عدم واریز وجه تا قبل از تحویل کالا یا خدمات بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد شیاد واریز می کند.
این مقام انتظامی بیان داشت : ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی در فضای مجازی متهم را در یکی از استانهای همجوار شناسایی وپرونده جهت سیر مراحل قانونی ودستگیری متهم به دادسرا ارسال شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به مردم توصیه کرد: قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده باید اطلاعات کافی از سایت مورد نظر،شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اند از پرداخت وجه خودداری کند .

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x