اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

انهدام باند سارقان خودرو در اصفهان

انهدام باند سارقان خودرو در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی زانتیا در سطح شهر اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های علمی خود دریافتند سارقان ۳ نفر هستند که با یک دستگاه خودروی پژو تاکسی به محل سرقت مراجعه کرده و بعد یکی از آنها یک دستگاه خودرو زانتیا را سرقت و با رصد هوشمندانه خودرو مشخص شد سارقان آن را به یکی از استان های همجوار منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اذعان کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کاراگاهان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند متهمان در منزلی واقع در یکی از محله های شهر اصفهان مخفی شدند که بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام می شوند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: یکی از متهمان به محض ورود کارآگاهان اقدام به مسلح کردن کلت کمری خود کرد که با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان قبل از هر گونه اقدامی دستگیر و در بازرسی بدنی از متهمان ۲۰۰گرم شیشه ، یک قبضه کلت کمری و تعداد۶عدد فشنگ جنگی کشف شد.

تُرکیان با بیان اینکه ۲ نفر از متهمان مرد و یک نفر دیگر زن بود اظهار داشت: با اعتراف سارقان به سرقت های خود، ۲ مالخر در استان های همجوار های دستگیر و از مخفیگاه آنان ۳ دستگاه خودروی زانتیا، ۲ دستگاه پراید و یک دستگاه خودروی ساینای مسروقه کشف و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x