اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

شهادت ۳۰ مدافع امنیت در چند ماه اخیر

شهادت ۳۰ مدافع امنیت در چند ماه اخیر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به تقدیم ۳۰ شهید طی چند ماه اخیر در اقصی نقاط کشور از نیروهای پلیس برای امنیت مردم خبر داد وگفت:بسیاری از این عزیزان برای مردم ما ناشناخته اند و کمتر از ایثارگری، شجاعت و رشادتی که آنها داشتند مطلع هستند.

سردار حسین اشتری در حاشیه یادواره شهدای امنیت در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گفت: همه شهدا برای ما عزیز هستند ولی به شهدای امنیت کمتر توجه شده و خیلی از این عزیزان برای مردم ما ناشناخته اند و کمتر از ایثارگری، شجاعت و رشادتی که آنها داشتند مطلع هستند.
وی افزود: امروز به همت فرماندهان انتظامی، ارتش، سپاه ، دستگاه قضائی و اطلاعاتی استان اصفهان کنگره بسیار بزرگ و با شکوهی برای یادبود شهدای امنیت برگزار شد که جا دارد تا از همه دست اندرکاران این کنگره تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز آرامش، آسایش و امنیتی که در کشور داریم را مدیون این شهدای عزیز هستیم اضافه کرد: باید خانواده های این عزیزان هم بدانند که شهدای آنها چقدر فعالیت کردند و چقدر در امنیت کشور تاثیر گذار بودند.
سردار اشتری گفت: امیدواریم که به واسطه خون شهدا و همتی که مسئولان، نیروهای مسلح، دستگاه قضائی و امنیتی خواهند کرد امنیت کشور را روز به روز را ارتقا دهیم و انشاء الله شرمنده شهدا نباشیم.
عالی ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی پیرامون آمار شهدای امنیت هم گفت: در چند ماهه اخیر حدود ۳۰ شهید داشتیم که در راه امنیت به شهادت رسیدند که البته تعدادی از شهدای امر به معروف هستند و برخی نیز از شهدای دستگاه قضائی اما آمار آنها از شهدای انتظامی کمتر است.
سردار اشتری با تاکید بر اینکه بایستی به شهدای امر به معروف و نهی از منکر توجه بیشتری شود اظهار داشت: این شهدا وابسته به هیچ سازمانی نیستند و برای احیای یک فریضه الهی با هماهنگی و سازماندهی که صورت گرفته بود ورود پیدا کردند و تعداد زیادی از آنها در طول سال های گذشته به شهادت رسیدند که باید یاد و خاطره آنها را هم گرامی بداریم.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x