اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حوادث شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حساسیت پلیس راه اصفهان برای بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان عقب خودرو

حساسیت پلیس راه اصفهان برای بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان عقب خودرو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: براساس قانون همه سرنشینان عقب نیز علاوه بر سرنشینان جلو باید در کلیه راه ها خصوصاً در راه های برون شهری از کمربند ایمنی استفاده کنند و در صورتی که خودرو های مدل قدیمی صندلی عقب آنها مجهز به کمربند ایمنی نیست رانندگان موظف اند خودروی خود را مجهز به کمربند ایمنی کنند .

وی تصریح کرد: بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودرو در معابر شهری و روستایی نیز الزامی است و باعث کم شدن خطرهای ناشی از تصادفات می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد : به‌ نظر می‌رسد دیگر حساسیتی در مورد کمربند سرنشینان عقب خودروها وجود ندارد و چنین موضوعی صحیح نیست و بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودروها اعم از جلو و عقب اجباری است و نبستن آن تخلف محسوب شده و قطعا ماموران پلیس راه در صورت مشاهده با آن برخورد و متخلفان را جریمه خواهند کرد.

سرهنگ زارع در پایان گفت : از همه مردم می‌خواهم که برای حفظ ایمنی و سلامت خود حتما کمربند ایمنی را ببندند، تصادفات متعددی بوده که سرنشینان جلو کمربند خود را بسته و آسیبی ندیده‌اند، اما سرنشین صندلی عقب به‌ دلیل نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شده و جان خود را از دست داده است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x