اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

توانمندسازی نیازمندان با ایجاد مراکز تخصصی نیکوکاری

توانمندسازی نیازمندان با ایجاد مراکز تخصصی نیکوکاری

توانمندسازی نیازمندان با ایجاد مراکز تخصصی نیکوکاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۱۳۱ مرکز تخصصی نیکوکاری در حوزه های اشتغال و کارآفرینی، زکات، فرهنگی آموزشی، جهیزیه و مسکن، با کمیته امداد استان اصفهان مشارکت دارند.

حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تاکید بر تخصصی سازی مراکز نیکوکاری، بیان داشت: ۱۳۱ مرکز تخصصی با هدف ارائه خدمات بهتر به نیازمندان در حوزه های اشتغال و کارآفرینی، زکات، فرهنگی آموزشی، جهیزیه و مسکن، درحال همکاری با این نهاد می باشند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی، این مراکز را پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان دانست و افزود: در هشت ماهه سال جاری علی رقم استمرار محدودیت های کرونایی، از طریق ۵۰۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان، بیش از ۳۵ میلیارد تومان به صورت نقدی به محرومان جامعه در زمینه های متفاوت کمک شده است.

وی بر لزوم مشارکت مردم و خیران در حل مشکلات مددجویان و محرومان تاکید کرد و گفت: با مشارکت نیکوکاران در این مراکز بیش از ۲۱۹ میلیارد تومان در قالب بسته های معیشتی، لوازم التحریر، پوشاک و ملزومات مورد نیاز، همچنین در حوزه خدمات آموزشی، فرهنگی، پزشکی و تخصصی نیز اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به نیازمندان ارائه شده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x