اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه سیاسی شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پاسخ وزارت کار به لیست دروغین «انتصابات فامیلی»

پاسخ وزارت کار به لیست دروغین «انتصابات فامیلی»

پاسخ وزارت کار به لیست دروغین «انتصابات فامیلی»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به لیست انتصاباتی که به این دولت منتسب شده واکنش نشان داد.

از شایعه تا واقعیت: طی روزهای گذشته لیستی با عنوان «انتصابات فامیلی» در وزارت کار منتشر شد. این عده با انتشار این لیست مدعی شدند که حجت عبدالملکی، وزیر کار دولت سیزدهم این افراد را بر سر کار آورده است.

این شایعه در حالی است که مهزاد مهرکش مشاور وزیر و دستیار ویژه در امور فرهنگی و رسانه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در واکنش به انتشار لیست انتصابات فامیلی در وزارت کار نوشت: لیستی از انتصابات فامیلی وزارت کار منتشرشده که فارغ از کذب بودن اساس برخی از انتصابات و عدم تایید نسبت‌های مطرح در اننصابات جدید، توجه به تاریخ درج شده نشان می‌دهد اغلب آن‌ها (۲۱ مورد از ۲۵) مربوط به دولت قبل است، این موارد ارزیابی شده و بخش قابل توجهی در برنامه برکناری قرار دارند.

با روی کارآمدن دولت سیزدهم برخی رسانه های مخالف با تکرار کلیدواژه «انتصابات فامیلی» سعی دارند تا دولت را تحت فشار قرار بدهند.

پیش از این نیز علی نادری نوشته بود: اینکه چند وزیر اقوامشان را منصوب کرده‌ و یا رئیس بانک داماد فلانی است،بارها تکذیب شده اما هرگز تکذیبیه مثل اصل خبر بسامد پیدا نمی‌کند و حالا بر پایه همین جعلیات، #دروغ_انتصابات_فامیلی را پر و بال می‌دهند تا دولت ضدفساد را «رانتی» جلوه دهند.اما گشتیم و نبود، شما هم نگرد که نیست.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x